Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Monday, April 19, 2010

Hari yang Membengangkan

....... Semalam jerk gua dah rasa cam nak pecah pale dah..pada18.4.2010 mcam² dugaan lak yang datg, dgn masalah pada paginya lagi,belah petang lak bersambung lak sampai ke malam, xsudah² datg trouble..maybe de hikmah pada gua semuanya..pagi subuh² jerk dah de gguan , gua kat kedah lak masa tuh..maklumla balik kampung, nak jumpe sedara mara nak bgthu berita penting..yang org ggu lak x reti² bahasa lak ..gua cakap jgn ggu gua, die sebok lak ggu², kaco stim gua nak tido jerk masa tuh . Punya la gua letih drive dari klang sampai ke kedah, tido pun bape jam jerk masa tuh, then kena ggu lak. panas ati gua ni rasa,

Then, gua nk balik ke klang lak,dapat tpon atuk angkat gua sakit,dah melalut² cakapnya..Gua pun risau gak takut dah sampai masanya die untuk pergi..Gua teruskn doa jerk untuk atuk angkat gua ,TUk Jono namenya..suke melawak tuk angkat gua tuh, isap rukuk sekali ngan die, best jerk ..hehe..alhamdulillah die x sakit teruk sgt..then gua singgah lak g PKNS shah alam, mak gua nak beli barang kat sane. Turun la kami sekeluarga g sane..jam kul 4.20 sampai,4.50 nak balik dah. Gua g la bayar parking kat atas n turun ngan family gua kat kete..sampai² jerk kat kete gua tgok kete Honda ayah gua dah kena pecah..hampeh betul pencuri tuh..x sampai bape minit jerk gua g kedai,dah dapat rembat barang .

yang bestnya alarm kete ckit pun x bunyi..adoi , nak wat camne kan,dah kena pecah..
gua paggil pak guard kat ctuh, dorang lak langsi semacam lak..x beri bantuan lagsung pada kitaorg.. depa sibuk tny camne leh kena pecah lak..dalam ati aku ni dah sumpah seranah dah pak guard ctuh,CCTV pun xder kat ctuh,kena pecah pun kat dalam basement parking lak tuh,gua tny pak guard tuh mane buku ronda korang,gua nak tgok,terkebil² n cuak lak die jawab,xleh tjuk la,polisi dorg la,mangkuk hayun tul korang nie(dalam ati gua dah berkater² dah)

minta fotostat kad parking pun dorg leh suh kitaorg wat sendiri, masa tuh la gua mmg dah nak lantun dah, kete gua kena pecah , barang² ilang, lu org leh suh gua g fotostat??? lu org x leh tlog ke prihatin ckit,CELAKA betul la korang nie, Mak ayah gua dah pandang gua dah, mmg gua dah x leh cntrol sgt² , org² camni kena ajau ckit so pasni baru nampak diaorg btul² wat kerja..ni dak, 1 ronda pun gua x nampak masa gua sampai td..

aii..gua rasa la kalo korang nak g kat PKNS tuh la kan,bek ati² n sentiasa berjaga , kalo lebih baik korang park jerk kete korang kat lua tuh,sebab lua lagi de CCTV..hampeh

0 Gegar Otak:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails