Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Friday, April 09, 2010

Majlis Pertunanganku



video

Perghh..
Gua dah bertunang dah pun De..Pada 13.2.2010 terikat la tali pertunangan dengan Lisda..hehe,gua da tak sabar de nak tunggu tarikh pernikahan nie..lama dah sangat gua ngan lisda nie bercinta, punya la payah nak mengayat minah sorg nie..tu pun masa gua kat sem 2 baru la leh rapat ngan tunang gua nie..hehe, puas dah gua menyusun ayat..tunang gua nie pun punya la slow,x paham² maksud gua de(jgn marah er Lisda):P

yang best nie kawan² sekelas gua sorg pun x dapat menghidu perhubungan kitaorg, hebat jugak la gua nie kan..Last² dah abis sem Poli baru depa tahu kitaorg nie bercinta..Perghh gua da macam artis nie de..org tny je,gua kater `NO KOMEN` n `NO PICTURE` haha..kini semuanya dah berubah..alhamdulillah

Pejam celik, pejam celik 26.6.10 tarikh keramat gua , lu org tguu jerk tarikh pernikahan gua de..gua ajak semua ti

insyaallaahhhhh…Peace to make love


2 Gegar Otak:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails