Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Thursday, April 22, 2010

Microsoft Office 2003 and 2007 DocX File Format Converter



Microsoft Office 2003 dan 2007 docx Converter File Format


Bagaimana nak membuka Microsoft Office 2007. Docx jumlah gambar dalam Microsoft, Office 2000 Office XP, ataupun Office 2003? Tidak seperti keluaran sebelum ini, Office 2007 dilengkapi dengan teknologi baru yang tidak serasi dengan generasi sebelumnya dari Microsoft Office. Dengan Gambar Format Converters PERCUMA oleh Microsoft, korang kini boleh membuka, mengedit, dan menyimpan dokumen, Workbook, dan persembahan dalam format fail baru untuk Microsoft Office Word, Excel, dan PowerPoint 2007 dengan hanya menggunakan Office 2003.

Dengan memasang Paket Keserasian selain Microsoft, Office 2000 Office XP, ataupun Office 2003, korang akan dapat membuka, mengedit, dan menyimpan file dengan menggunakan format file baru untuk Word, Excel, dan PowerPoint 2007. Paket Keserasian juga boleh digunakan bersama-sama dengan Microsoft Office Word Viewer 2003, Excel Viewer 2003, dan PowerPoint Viewer 2003 untuk melihat gambar-gambar yang disimpan dalam format baru.

so tunggu ape lagi, download la convertor 03-07 untuk memudahkan korang buka sebarang file yang mggunakan Office 07


download link microsoft convertor 2003-2007
Klik sini

1 Gegar Otak:

Joey_CX.35 said...[Balas Gegar Otak]

Mas sya mau tnya.. ? cara bikin Gambar Pojok (upin-ipin) yg ada d blog Mas gmn yach ? ^_^
Ples bisa ada suaranya.. ?

Mksih..

http://utakatik-utak-atik.blogspot.com

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails