Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Wednesday, May 05, 2010

Convertor Keyboard...Hati Hati !!!!!

Korang kena la hati-hati anda dengan satu alat ini. Alat ini dinamakan black device yang mempunyai satu memori atau storage yang boleh menyimpan data-data yang telah ditekan pada keyboard.

Ianya.. Disambungkan ke belakang pc dari komputer ke keyboard yang berjenis PS/2.

Kebiasaannya ia dipasang di tempat umum seperti cyber cafe,hotel, tempat promosi atau pameran,lapangan terbang dan juga di restoran-restoran terbuka serta di pasaraya.

Oleh sebab itu, korang kenala berhati-hati terutamanya ketika mengakses akaun bank online seperti maybank2u atau web-web yang penting dan lain-lain kerana ia mampu untuk menyimpan username atau password anda didalam alat ini.

Kalo korang kat cafe ke korang rajin² la n sentiasa check dibelakang komputer terlebih dahulu sebelum menggunakan komputer tersebut.

“Jagalah keselamatan diri korang dan harta ”.

0 Gegar Otak:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails