Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Wednesday, May 26, 2010

DETECT ERROR MESEJ DARI WINDOWS

Bagi sesape yang komputernya ade kua error message dalam windows, kena pulak korang x paham error tuh tentang menatang ape th, guna ar software yang aku bagi nie



caranya mudah jerk, kalo de error message kua waktu korang install something atau dengan tiba² jerk error windows muncul, korang tgok pada code error yang kua tuh, dan korang masukkan dalam software error message for windows nie(contoh seperti dalam gambar)..Gambar nie aku attach sebab masa aku nak install driver windows kat komputer client. Bila dah kua camnie baru la aku tahu yang driver yang aku masukkan untuk motherboard PC tuh x ngam..So pasnie korang leh la senang detect pe Error yang terdapat dalam PC korang..

SEDUTTT kat cni untuk mendonlod

0 Gegar Otak:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails