Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Monday, May 10, 2010

Majlis Tunang Abang gua


Sory la bro..
 
guaterlupa nak update pasal abang gua nie..
cian kat depa, tgok² blog gua , tp pasal depa tunang x der lak..hehe
padahal nnt wat majlis sama² ngan gua gak ti..
so gua nak citer ckit pasal abg gua nie
die dah pun selamat bertunang dengan kamalia, kita org panggil Mia jerk, org johor tuh..lokasi aku x baper ingat lak..nak kena tny balik ngan abg gua ..sebab tunang die kan..(kalo x silap gua kat tangkak muar)

Perjalanan jerk dalam lebih kurang 2 jam camtuh ar..ramai la gak yang follow dari kalangan ahli keluarga gua..so meriah la ckit kan.gua tgok dorg nie dah cam pengantin lak nie..Nie yang dok bermain dalam pikiran gua nie, yang nie majlis nikah ke bertunang ?? gua sendiri confius dah nie, korang nie dah mengalahkn gua posing lak..hehe(jeles nie).Tak banyak yang gua nak citer kan..so korang layanz la gambar jer erk..gambar ini dah menceritakan semuanya dalam satu masa..hehe



Dari kiri
:aku & adk gua
Posing maut dehhhh..



Dari depan ke belakang : Abg gua(Im), Aku & Banchik
nie muke² yang pantang nampak camera..Posing xsudah..hahaha



Dari kiri: gua,mak angkat aku(mkcik tiah),maksu,nenek angkat aku,maklang,mak aku,OM(laki maklang)

Gambar di atas adalah Model² yang bertanding dalam acara lari bertukar² barang berpasukan




Mia & mak aku

Proses menyarungkan cincin risik & tunang..



Mia & Im

Ha gambar yang nie gua yang take shot beb..



Mia & Im

Gambar yang nie lak adik gua shot


Mia & Im

Shot yang terbaik dari adik gua...HmmmMm..
confius gua ngan budak nie, baru form3 tapi tgkap gambar cam dah pro...huhhu



Nie posing family dik non...


Dari kiri berdiri : ?(maklumat tidak diperolehi), Maklang, Im, Mak mia, Mia,Cik tiah, Mak gua, Maksu, Paksu, Ayah gua, Om
Dari kiri duduk : ?(maklumat tidak diperolehi), Ikram, Banchik(adik gua), & gua




ha yang nie korang jgn marah ar..sempat lagi kitaorg posing masa nak on de way balik nun..
adik gua ni la yang pandai² men tgkap gambar..dah la gua ngah pecut gila²..maklumla driver F1.haha, mau x pecuut, bos² kat belakang semua tido kepenataan..so gua pecut jerk la n bergambar sekali masa ngah drive tuh, hehe,artistik kan kitaorg adik² nie :p


Alhamdulillah semua nya selamat dan berjalan dengan lancar..
So gua nak ucapkan Tahniah la pada abang gua, semoga korang Bahagia yerk..



Copyright n sale : 24.April.2010
Venue : Johor




5 Gegar Otak:

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

adik lu hensem ar~~ *wink wink*
hahahahaha~

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Siti Mashitah Saidin haipp..haipp.jgn nak menggatal..lu tgok abg die la..kacak abg die kacak la adik sekali..hahah

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

hahahaha...

green yg gorgeous said...[Balas Gegar Otak]

bai..adik lu ensem woh..adjust sama gua bleh?

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@green yg gorgeous..aahhh..xmo..lu nie gatai..x cuhkup sohrang..nk lagi..gua report abang lu..hahaah

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails