Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Wednesday, May 05, 2010

Mencetak lebih cepat


Jawapan untuk permasalahan diatas dapat korang lakukan dengan cara:


1. Masuk kedalam Registry Editor dengan mengklik [Start]-[Run] kemudian taip regedit
2. Masuk ke subkey HKEY_LOCAL_MACHINE-SYSTEM-CurrentControlSet-Control-WOW.
3. Kemudian korang Cari String Value dengan nama LPT_timeout, kemudian klik dua kali String Value tersebut.
4. Ubah Value Data yang sebelumnya bernilai 15 menjadi 3.
5. Klik
[OK], kemudian tutup tetingkap Registry Editor.

Sekarang, cubalah untuk mencetak kembali melalui Printer korang dengan menggunakan Test print


0 Gegar Otak:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails