Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Thursday, May 06, 2010

PENGGUNAAN WINDOWS XP DALAM BAHASA MELAYU


Pasti korang semua sudah buhsan menggunakan windows xp korang dalam bahasa Inggeris kan, sekarang sudah ada Versi bahasa melayu..hehe, terkejut x korang?? Mane la tahu, kadang² de sesetengah orang x paham B.I nie kan, so skang korang leh la cube Windows XP versi melayu lak..x salah untuk cube kan..hehe


Korang skang xperlu lagi risau untuk memformat PC korang dalam versi melayu, sebab ini kerana, ianya hanya merupakan satu set perisian tambahan kepada fail windows XP yang sedia ada..Senang kata , cam installer jerk. very easy maaaaa...

Pasti menyeronokkan apabila kita dapat menggunakan Sistem Pengoperasian dengan antaramuka bahasa selain bahasa Inggeris lagipun ianya mudah dan jika korang berubah fikiran, dan tidak lagi mahu untuk menggunakan software nie, korang boleh uninstall fail tersebut !

korang g kat add remove program, cari program yang bernama Pack antaramuka bahasa melayu windows..kemudian korang uninstall la..ituh pun kalo korang betul² x nak pakai lagi Pack window bahasa melayu tuh


ikuti gambar di bawah ni untuk memudahkan uninstall korang tuh



kalo korang nak cube pack XP bahasa melayu nie, korang leh klik link dibawah untuk downlod dan install..

Klik sini untuk menyedut...seduttt laaaa :P


0 Gegar Otak:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails