Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Friday, June 11, 2010

Gua men kat World Cup



Dah nak mula dah world cup, malam ni stat ar 1st game, menjak dua menjak nie, gua sibuk betul, kena lak bermain untuk pasukan spanyoi nie, leh lak men2 import, depa kate depa x cukup org, manjang injurid jerk, so gua kena la bermain ..Walaupun 1st time wakili depa, Gemuruh pun ado, Nasib casillas bagi gua semangat, gua pgil nama manja die casi jerk, die la bg gua suport manjang trainning nie..peghh..,gua dapat memakai jesey No.2, .
Kowang doakan la pasukan spanyol nie memegang juara erk.



Korang nampak x casilas pegang bahu gua untuk ilangkan gemuruh gua..



Walaupun belum laghi tamatnya world Cup nie, akhirnya, gua dapat gak memegang Tropi World cup nie, berat nya susah nak dikata, amat berat(X tipu o0o0..)


Nie muka dah teramat bangga dah nie


Sama² la kita menonton perlawanan² antara negara yang termasyur kali ni, saat yang dinanti²kan selama ini, akhirnya bermula sudah World CUp2010..

P/s: Bila la MALAYSIA nak masuk final cam dulu erk..huhu






0 Gegar Otak:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails