Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Sunday, July 11, 2010

Dulu membujang , Kini Suami Orang ....




Lame rasa x meng'update' blog gua nie..
Sibuk gila gua sejak akhir2 nie... Dengan g Sarawak nya lagi, meeting, sukan...balik2 jerk terus menikah dalam 3 ari lepas balik Sarawak gitu... gua dah pun jadi suami orang..dah selamat dah semuanya.. ikutkan 26.6.10 tarikh gua nikah kan, but semuanya berubah apabila tok kadi tepon bini aku, die kater de hal n nikahnya telah di awalkan pada 25.6.10..apo laie kelam kabut la den, plan semuanya telah berubah, nasib la de gak rombongan yg polow gua ngan kuarga gua, cume kawan² jerk x sempat mai, tersesat ke kuala kangsar, hampeh tul..hehe Now masa nya untuk
gua update lagi blog gua, gatal da tangan nie nak menaip, tp otak dah makin blur sebab x thu nak citer pe, ngan majlis menyambut menantu belah laki x buat lagi, goodies bag pun x setel ag..aiihhhh, kad lak abis, kena order 300 lagi untuk bagi kat kawan2 mak aku n ayah gua, serta abg gua... Now sementara waktuh nie wife gua kena ar duduk ngan family gua dulu, umah kuartes da dapat, but lum pindah ag, barang2 x beli ag, bnyk pakai duit dowh,

ok, nie
gua nak tjuk video masa gua akad nikah..serta gmbo2 perkahwinan kat Perak...



nie video akad nikah cobaan.....

video video

Angle yang berlainan



video

Nie lak video akad nikah yang bukan lagi cobaan..Kiranya, yang botul botul...



Malam akad nikah



Suasana akad nikah



Tanjak dan keris Tamin sari




Susah nak cari mak andam laki skang ni kan...



Bodyguard yang setia setia nie..heehe




Steady jerk nie


video











video




video



























































































Sesi outdoor

























4 Gegar Otak:

nabilla syima said...[Balas Gegar Otak]

romantiknya.....semoga kekal ke akhir hayat..amin...

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@nabilla syima tq kak, insyallah..semuanya takdir dan ketentuan allah..kebahagiaan kita semua hny pd die

NICK IRFAN said...[Balas Gegar Otak]

la... ko dh kwin ke bro? aku ingatkan ko 18? heheheh

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@NICK IRFAN lorr..gua memang 18 ag bai masa tuh..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails