Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Monday, July 12, 2010

Kan gua dah kate

Hahaha..
Akhirnya betul la yang gua kate Spain nie akan bergelar juara..permainan yang cantik semalam,
betul2 wat gua berdebar..tambahan masa pulak, mata da semakin merah dan malas, nak tido, tp nyata pasukan pebret gua lebih menyerlah dengan jaringan lewat 4 minit terakhir masa tambahan...Iniesta mmg power..

gua mmg teruja gila bila pasukan yang gua betul2 minat akhirnya bergelar juara..HISTORY betul la ti kan...padan muka pada member2 gua yang x minat SPAIN..mmg masiing2 dapat msg dari gua yang mengatakan SPAIN adalah juara..Perkataan yang keluar dari mulut depa, biasalah, hampeh, dan menang nasib..Cit..ngat budak2 amatur ke yang men tuh..masing2 hebat la brooo..

Ape-ape pun cakap x guna, tembak x kena..SPAIN tetap juara, LAyanzz...









0 Gegar Otak:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails