Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Monday, August 30, 2010

53 taun



53 taun..
lagi sejam jerk nak cukup waktu

beberapa minit melangkau saat jerk nak cukup 53 taun
aku masih tetap cenggini
perjuangan selama 53 taun orang2 yang berjuang selama nie
memang berbaloi setelah negara kita dimerdekakan(demi tanah air)

53 taun
bukan umur aku la
nie la sempena ulang taun kemerdekaan negara kita
aku x dapat nk g mane2 pun
duk umah jerk taun nie
sebabnya ??

org umah..now sickness
very very sickness
almaklumla, pembawakan budak
tapi kan u all
teruk gak la bini aku nie kena alahan..
sampai ngan aku pun x mahu..
makan pun susah,
susu langsung xnak minum,
aku lagi la pening,
duk umah cni,dia asik sakit jerk manjang...
kalo umah die , ok la pulak...
salah aku ker?? ke salah rumah??
ader ke camtuh??
ahh wat ever la, malas nak memikiau..

53 taun..
baru jer bape bulan kami berkawin
nie 1st time sambut merdeka sama2 dalam umahh...
ye ker?? macam x pun...tido jerk bini aku...
yang melayan aku pun, hny asap yang berkepul2 kat ruang udara yang dikeluarkan dari mulut aku nie sambil menghembuskan nafas nie mengeluh atau pun puas..tuh yang leh wat aku di awang2an, (rukukkkk..), nasib gak la de blog nie..hehe
merdeka di bulan puasa..kurang ckit la taun nie,sebab puasa kan
sambut hny berpada ,

kerna masih di bulan ramadhan..
jgn la korang sambut terover lak..kang terlajak sahur ti kang..haha


53 taun...
ape2 pun..aku nak ucapkan selamat menyambut kemerdekaan yang ke 53 taun untuk semua..semoga negara kita aman makmur, bersatu padu dan ape2 jerk la yang TERBAAAIIIK untuk semua..

PIECE .. NO WAR..
adiosss...


2 Gegar Otak:

EmakSayeSuperb said...[Balas Gegar Otak]

slamat merdeka.. hehehe.. bakal bapak dah kawna aku ni.. =)

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

selamat merdeka gak..lambat aku reply..dah lame x buka blog..nk jadi bapak org nie lagi la banyk belanjanya..huhu

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails