Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Tuesday, August 10, 2010

Skudip di PD


Skudip di PD (Hotel Avilion)




Bot² yang disewakan oleh pihak hotel



Kamis hingga sabtu...perjalanan memakan waktutidak panjang, ngam² jeberlangsung satu bengkel di Hotel Avenue di PD..Seperti biasa, aku sebagai urusetia,

memastikan perjalanan meeting berjalan dengan lancartanpa sebarang kekusutan,dibantu aku dengan rakan² pejabat dari unit yang sama..

Hotel cantik tp wifi ape pun xder..dengo kater ituh hotel baru??walllahualam, maybe baru dari segi pengambilan alih hotel lame kepada baru..who cares..tp bnyk2 tmpat , hotel nie ar yang kurang sesuai untuk buat meeting,tidak boleh bertimbang rasa langsung..semuanya nak berkira..kami yang urusetia nie x dapat makan ape pun..tempat meeting la kemain jauh lagi dari bilik hotel. jenuh nak mengangkat barang² dan peralatan untuk meeting..huhu

Kalo bilik hotelnya pulak mmg la cantik..kira ade class la..tp yg VIP punya pun x la besar mane pun..sebab aku sendiri da g check..besau lagi bilik aku..haha

maybe privacy untuk VIP mmg ader, berbanding dari bilik aku kn..sepanjang bengkel tuh sempat la gak aku bergambar ckit sebanyk perjalanan di hotel tuh..hehe..



Penunjuk hotel tempat bengkel berlangsung




Waktu nie mmg dah agak buhsan da


Dah x peduli da ape yang dorang duk bincangkan lalu bermain game untuk menghilangkan boring

Kat dalam lif pun jadi la


Sambungan dari lif tadi



Posing Maut..heehe


U.F.O kah???

nie ngah bersahaja jer nie


Cian Belang nie, Lapo sesangat da aku tgok die makan


Bersama² urusetia yang bertungkus lumus


Terima kasih pada rakan² yang membantu aku dalam menjayakan bengkel ini

0 Gegar Otak:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails