Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Saturday, October 09, 2010

Apo nie erk ??

Wa sebagai director..
lu org ada x ape2 nak komen
gua rasa monitor cam gelap jerk
tolong la ,lu org panggil tukang tacap ,tolong tacap apa2 yang patut..
Mekap artis, mekap artis..where were u (betui ke nie?)

gua rasa xpuas ati la..
semua cam xlengkap jerk
apo, korang ada info ka?
gua x nampak apo2 pun ni..
gua da blur sgt2 nie..tacap la tacap la

5 Gegar Otak:

NICK IRFAN said...[Balas Gegar Otak]

kenapa plak ni???

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@NICK IRFAN Hurmmm ......

Raja Fiqri said...[Balas Gegar Otak]

ngape pai? Mende yang nak ditacap.? Template.? Hihi

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Raja Fiqri Gua pun x thu,template ka?ataupun kehidupan gua

azhar said...[Balas Gegar Otak]

pasang lampu ler....heheheheh

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails