Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Wednesday, October 13, 2010

Blogger Harapan ??



Gua telah diberi lagi Award oleh Cik FARA MURNI..
kali ini , behliau telah memberi gua award iaitu Blogger harapan..
Harapankah gua?
Gua pun x pasti ape kelebihan gua, gua hanya rasa gua ni insan yg kerdil dan tiada kelebihan pun..(pergh..karangan A nie kalo kat kolej)

gua kena kuarkan statement untuk fara :


Kenapa gua suke Farra?
sebub fara x kate die suke gua, jadi gua suke la die(gua maksudkan blog die yer,luOrg jangan pk lain)

Reaksi gua lepas dapat anugerah ini ??
melompat terkinja2, tersengih saorang diri dan menjentik perut chemutt gua


Tag 1500 kawan @ Blogger yang lain
pergh..banyak gila dol..gua taip pakai kaki ni..
bagi gua, semua gua tag, sebab luOrg da penat leloh menjaga chemut gua ketika ketiadaan gua di rumah..dan luOrg jugak la yang memeriahkan blog gua, tanpa luOrg semua sapa la gua kan


Tipah nie pun x lupa nak mengucapkan terima kasih kepada luOrg semua especially FaraMurni



8 Gegar Otak:

Raja Fiqri Fauwaz said...[Balas Gegar Otak]

suke lu dapat award.. Haha..

p/s: lu memang berjaga 24jam? Ble mase lu tdo?

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

hmmm..gua tido jek manjang..tipah jerk yg x tido2..berjaga siang malam

GaDis CoMeL said...[Balas Gegar Otak]

wahhh..blogger harapan!

oh yeah..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@GaDis CoMeL yahh harapan blogger..o0o0uuhh

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...[Balas Gegar Otak]

tahniah kerana telah menjadi blogger harapan..
gua harap semoga lu boleh jadi harapan kepada bloger2 lain yang mengharap dengan harapan lu boleh diharap..

keh3x..

adwafarahin said...[Balas Gegar Otak]

waa x tau nk letak harapan kat lu la..
patut ke lu dpt award nie?? -___-
hahah gurau saje..
nyway takziah! eh slah,tahniah yer one2paii!!!

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@adwafarahin adwa..tempeleng mentibang gua lu nak rasa x?hahaha..tq tq

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- gua juga begitu, mengharapkan lu untuk mengharapkan gua seperti dulu..hahaha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails