Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Tuesday, October 26, 2010

Cita-cita gua nak jadi pelakon tercapai



Alhamdulillah cita-cita gua hampir-hampir tercapai..berkat kesabaran gua, serta Luorang semua yang x putus2 mengutuk untuk gua, gua separuh jalan dalam menggenggam cita2 gua..


Gua baru pas audition ngan 1 telebition..sejak akhir2 nie, gua punya name femes di kalangan actor-actor malaysia..yelah..suke bebeno depa ngan gua..berkawan,melepak..semua kira suke la melepak ngan gua, setelah diketahui tentang kefemesen gua tuh..(lisa pun gembira ngan perubahan gua)

Citer nie mula nya camnie..arituh de audition, gua pi la test..macam2 soklan depa bg kat gua..gua ngan muke selambe ni ala2 pemalu (waktu bersama lisa surihani) pun menjawab xputus2 la soklan depa nie..depa hampir tercengang la gak ..sebab kematangan otak gua memikiau..

Lalu deepa kate awak balik dulu..mak bapak ada kat lua kan..nnt kami call awak kalo awak berjaya erk..selang sehbulan gua audition, gua terima la call dari pihak astro..depa kater gua berjaya masa audition tuh..so kira tersenarai la nama gua..cume gua kena tunggu untuk tayangan filem terbaru gua..citer nie ber~episod..so gua kena tunggu sampai season 10..sebab untuk watak gua tuh lum dibuat untuk umur seperti gua,..cume kena tunggu jerk..

Lu orang rasa camne?Perlu ke gua tunggu..la nie baru masuk season 5..? gua buntu ar baiii
Bagi pandangan sikit kat gua

^
^

^
^

^
^

^
^

^
^


^
^

^

^
^

^














Nie la bai..gua dah lama menanti saat perkara seperti ini berlaku...lamo da gua mengidam..
OK x luorang agak-agak

p/s : Dilarang mengutuk sama sekali di dalam blog ini..hanya cadangan sahaja yang gua inginkan




36 Gegar Otak:

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

hahahaha.. pegi ar masuk... konfom dapat.... :P

Nur Azila Ismail said...[Balas Gegar Otak]

haha . lawak la bro 2pai nie . hehe
sesuai sgt tu . nanti contact zila taw bila dapat . :)

zaL_cdpx said...[Balas Gegar Otak]

hek elenn lu nie !!!!
alaa...tomey..tomeyyy !!! meh nk cubit pipi meh !

adik nama per nie dikkkkkK ~~~~~ chaitttttttt

Keyrill Eduardo Willeyhem said...[Balas Gegar Otak]

wah!!! bestnyer dapat tawaran berlakon! hahahahhhaa....nanti bgtau k kalau dpt!

abid_PM said...[Balas Gegar Otak]

cute ar luu!

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Siti Mashitah Saidin kahte-kahte lu tuh cam de nada jeles jerk ngan gua

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Nur Azila Ismail gua rojer lu tih

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@zaL_cdpx adecitt..kan gua da kate,comei kan gua

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Keyrill Eduardo Willeyhem sudah tentu bro

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@abid_PM lu benaunya nak kater pasal perut gua kan..eleh..elehh

Rowena Chasez said...[Balas Gegar Otak]

hahahaa..
aku nak join sekali boleh??
:P

Keyrill Eduardo Willeyhem said...[Balas Gegar Otak]

@one2paii hehehe...alright!

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Rowena Chasez leh jerk bai..dorang kater tukang tacap untuk muke gua xder orang lagi..gua amik lu la..interfreme ckit..ahaha

akukah aku said...[Balas Gegar Otak]

sesuai sgtla ngn rancangan tom2bak tu ngn ko...sgt seshuai...btw,tahniah...hehe

Raja Fiqri Fauwaz said...[Balas Gegar Otak]

lu jadi watak anak patung yang bergerak pkai tangan tu ke?

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@akukah aku sehsuai sgt baii..haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Raja Fiqri Fauwaz ini sehrius bai , bukan main-main, musti bantu gua(nyanyi ala-ala wonderpet)

GaDis CoMeL said...[Balas Gegar Otak]

uwekkkkk!!! nak muntah lak baca entri ni...

A.N.N.A.@L.A.D.Y M.A.D.O.N.N.A said...[Balas Gegar Otak]

jang.. klo da femes nanti. ko jgn lupe org kmpung yerr jang.. +_+. hohoho

WAHIDA ALIAS said...[Balas Gegar Otak]

hahaa...tom tom bak pon boley~

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@A.N.N.A.@L.A.D.Y M.A.D.O.N.N.A eden tak lupo kat ekau..eden bawak ekau nek keghete ferlari nnt yo

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@GaDis CoMeL lu lum apo2 laei dah muntah2..dasat lu nie..

tsaicoutic tranmorphersys said...[Balas Gegar Otak]

lu got mai sapok bhai..

p/s (T_T)

Peni Anani said...[Balas Gegar Otak]

keh2 guling2 qu gelak... hahaha... merapu meraban nomot satu... tebaekkk r... keh3

Cik Aien said...[Balas Gegar Otak]

haha! kalau guwe, gak sanggup lor mau nungguin. minx watak lain aja dong!

Blog Leader said...[Balas Gegar Otak]

Lu cabut bulu ketiak, pastu buang mana2 bulu dulu... baru lu pegi audition...

Sebab baru nmpk "baby face" sikit

http://yourmusicenter.blogspot.com/

hani said...[Balas Gegar Otak]

hahaha...sabar je la..baca..

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

x jelos aih.. gua bg sokongan bila lu masuk.. siap bwk pompom boy lagi~ hahahahaha~

CyberTeknologi said...[Balas Gegar Otak]

Tahniah...dah jadi pelakon dan bintang futsal...:)

faizs said...[Balas Gegar Otak]

lu rawk la.. wa suke same lu.. haha..

Pencacai Alim said...[Balas Gegar Otak]

sesuai..sesuai..gua setuju

anati said...[Balas Gegar Otak]

adik nama saper...MEH SINI KOOO.......

cintatehO said...[Balas Gegar Otak]

hahaha agak kesengalan di situ juga la....

aleen aiden said...[Balas Gegar Otak]

argghh!malunye aku kwn aku nih pegi odisyen tom2 bak.abesla klo org kampung aku tau aku knal ko.hee

Kimmy Ai said...[Balas Gegar Otak]

har3... sila masuk.. jgn malu2.. ;DD

:~:Budak Degil :~: said...[Balas Gegar Otak]

rancangan 2 hanye utk 12thn ke bawah jelah..ahaha...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails