Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Monday, October 04, 2010

comment tak kua gambar..ape kejadahnya??

Huuuu..firstly-frust, secondly-amat bengang dan thirdly-aaaaaahhhh
macam2 lagi aku rasa bila dah abis cara dah otak aku nie nak memikiau..

sejak akhir2 nie baru aku perasan, yang comment box aku nie xder gambar org yang komen..xbest la..rasa cam de jerk x cukup..so para2 blogger kat lua nie, boleh x bantu aku..huhu, minta tulun..


macam ni la yang korang nampak..lihat tiada langsung gambar kan..magik kan, magik tak? Dasat betul la

so .. korang ada rasa dasat x?..tulun la ..huhuhuhu, dasat tersangat2 dah nie... :(






1 Gegar Otak:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails