Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Wednesday, October 20, 2010

Followers 100





sedau x sedau 7 bulan dah gua berbloging nie, followers gua dah di cicah sebanyak 100 oghang..fuuhh..cam kejap jerk gua rasa,makin ramai la penjaga chemmutt gua nie..tamboh tamboh dan tamboh ag..kali nie gua nk bagi award kat sorg brader nie..x banyak yg gua dapat info dari beliau..gua tgok blog beliau pun ijaoo jerk..maklumla ,name pun CraYon Hijouu..agak2 gua la, beliau nie minat ijaoo la..kan kan brader crayon..Gua rasa blog behliau nie simple jerk but nice..xla semak cam blog gua nie..syabas untuk Crayon Hijoou

ape2 pun lu org gi la lawat site die erk..kalo berkenan ngan beliau ,follow2 la erk
Incik Crayon..meh sini amik award lu..terima kasih sebab menjadi followers gua yg genap sudah 100..sila la amik award lu nie erk

update:
gua baru dpat info serba sedikit pasal beliau nie..

Nama blog
: crayon hijau.(nama crayon aku dapat sbb opismate aku duk lukis2 kartun guna crayon, terus aku register domain crayon ni)

Umur : muda lagi.Asal : Perak (tp cari mkn kat sgor)

Hobi : tgk kartun, bace blog orang (tp update blog sndri malas)

Motif berblog : saje nak isi masa lapang.

Kerjaya : makan gaji buta

ituh saja la dari gua..terima kasih gua ucapkan kepada crayon hijouuu

20 Gegar Otak:

GaDis CoMeL said...[Balas Gegar Otak]

hang bila nak bagi aku award?

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@GaDis CoMeL tgu gua wat competition pengomen terbaik lak..haha

crayon said...[Balas Gegar Otak]

hah?
aku dapat award? Yahoooo!!!!!
sekarang jugak aku rembat award ni.
Tq encik One2paii..
Tq incik semut

nabilla syima said...[Balas Gegar Otak]

eh...hrtu rasa cam dah jd polowes blog ni,rupanya baru sedar tak lg....hihihihi...

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@nabilla syima erk..akaa follow sape nie kak?hehe

habibah abdul said...[Balas Gegar Otak]

award goyang inul tuk gua mana ? kata nak buat..tipo nih.
hahahahahaa..

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...[Balas Gegar Otak]

entah tahun bila la gua nak capai follower sampai 100 tu.. yang ada tu pun jenuh gua ugut nak calar kereta baru laa nak follow..


hahaha..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@habibah abdul inul da lari..camno eden nak buek

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- nie pun gua siap simbah cat kat umah dorang n siap tulis surat cinto ag,baru la dorang teruih follow gua,kalo x hampeh gua nak cecah ratuih ribu followers

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...[Balas Gegar Otak]

nampak gayanya gua pun nak kene sedia cat ar barang dua tiga tin.. hahaha

tsaicoutic tranmorphersys said...[Balas Gegar Otak]

tahniah kepade pemenang...yihaaaaaaaaa...

monikolin said...[Balas Gegar Otak]

congrats.... teruskan usaha mencari follower... chayok2...=)

A.N.N.A.@L.A.D.Y M.A.D.O.N.N.A said...[Balas Gegar Otak]

oit2.. mane aci!! wa nk award gak!!!! :((... hohoohoho

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@A.N.N.A.@L.A.D.Y M.A.D.O.N.N.A lu nak aci mane lak nie?acii..meh cnie amik beliau..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- jehman,gua ngat kita kena tubuhkan kongsi kita la, kita pi serbu umah depa, culik sorang2..gua akan hired perancang plan untuk group kita

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@monikolin gua tengah usha nie..susah betui nak culik diorang..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@tsaicoutic tranmorphersys ape kater lu ucap tahniah pada gua gak,sebab berjaya menculik beliau beliau

SitiMashitahSaidin said...[Balas Gegar Otak]

taniah2!

A.N.N.A.@L.A.D.Y M.A.D.O.N.N.A said...[Balas Gegar Otak]

hahaha... paii.. aci2.. bukak pintu... :))

Oong-ong said...[Balas Gegar Otak]

wah..dapat award

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails