Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Thursday, October 07, 2010

Hantar SMS Free



Korang dah muak duit prepaid asyik kering??
Bil Phone lu org manjang kena Barred??
Duit gaji abis begitu saja??

Korang dah bersedia untuk tahu dengan lebih lanjut??
Mudah saja..

Perghh..gua rasa cam iklan cepat kaya jerk..Mesti berdebor-debor kan
Nie bukan iklan, nie hanya promote(sama la tuh kan) ..gua da guna dah benda nie..penghantaran sms percuma sebanyak 30 msg selama sehari(Banyak cantik muke korang nak banyak ari pulok)

so, bersedia la untuk menghantar mesej kepada kawan2 lu org semua
!!! peringatan -> No Tel korang dan nama akan muncul di skrin telefon bimbit penerima


Tgok gambar di bawah untuk mengetahui dengan lebih lanjut :

Menu SignUp



Ikut arahan di dalam gambar



Menu untuk send mesej


ape lagi..jum la try ..kalo x cayer gak, bak No tel korang..gua anto mesej kt lu org bagitahu ini bukan cobaan

Klik sini untuk pergi ke laman WEB SMS




8 Gegar Otak:

Kuman Chaos said...[Balas Gegar Otak]

ilmu yang bagus nih kalau nak save kost

kuman "kopi..." Entry

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

Betul2..walaupun save x banyk..tp sen gua tuh ...

Faviane said...[Balas Gegar Otak]

ni utk sms je ke?

aleen adela akoo ^_* said...[Balas Gegar Otak]

hahah,sebijik mcm iklan celcom. :P

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

faviane> aah nie hanya untuk sms jerk..buat masa nie la,kot2 die nak upgrade, cantik gak tuh..hehe

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

aleen> gua masuk semua, celcom,digi,maxis semua de..

Ezao' Edogawa said...[Balas Gegar Otak]

wah? biar betul ni.? amat2 berguna. tapi untuk no yg pakai line je ke ? ataupun prepaid yg topup2 tu?

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Ezao' Edogawa gua sign up pakai no prepaid..gua x sign up lak pakai bill,cube lu try n then lu bgtahu gua,so blogger dapat tahu boleh atau tidak,tp kalo nak diikutkan semua boleh line atau prepaid

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails