Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Monday, October 25, 2010

Identiti Ghua Hilang??

Benarkah seperti ape yg tajuk di atas itu ucapkan ??
Kadang-kadang, gua sendiri x mengenali diri gua..apetah lagi orang len..sebub gua nie cepat konfius..something in my head legar-legar here..u Know something..when i was young n beautiful..i think i`m always be the first one in my class..suddenly totally flat..(perghh..lu paham x ape yg gua cakapkan)..begituhla yg gua ingin maksudkan pada luOrang..


Macamnie ceghitenya..
di satu pagi yg indah..sedang gua berblow working..gua dikejutkan dengan msg dari rakan bloggers gua..terkejut gua bai.. de 5 orang semuanya(update terbaru)..jelita-jelita lak tuh..mereka ini lah yang telah mengetehkan gua(eh silap..mengetagkan)..camtuhlah citenya..

nie adalah blogger yang mengetagkan gua :

1) JANNAH SUHAIMI - (JOM CARI IDENTITI BLOGGER YANG HILANG)
2) DIK ZIEYLA -(JOM CARI IDENTITI BLOGGER YANG HILANG)
3) FARIEHAN IBRAHIM (JOM CARI IDENTIT BLOGGER YANG HILANG)-update terbaru
4) CIKGU NURIN - Bagi award beautiful blogger kat gua
5) INTAN HAZLIN - Bagi award beautiful blogger kat gua
(intan hazlin, baru berusia 16 tahun,muda dari adik gua nie ,setahun jerk muda..kalo gua x silap..nie dalam form2 nie..perghh..budok2 skang lagi hebat dari gua yang muda nie..)-beliau dah form4(update terbaru)



Gua pun kenala jawab soalan2 yang diberikan oleh AZILA dan JANNAH SUHAIMI, serta FARIEHAN IBRAHIM (update terbaru)
1) Nama gua wan..can call me one2paii, johhny depp n tom kurus
2) Umur gua masih muda seperti belasan tahun
3) Dilahirkan pada tahun gajah
4) Gua tinggal di pekan yang maju (gua suke tinggal di kampung)
5) Gua sudah berpunya..dan sudah dimiliki(Jgn kaco gua..ngorat boleeei)
6) Gua merupakan pelajar yang sangat nakal di sekolah dahulu(sampai dipanggil 6 jahanam)
7) Gua suke kaco cikgu2 pompuan, sebab cikgu2 pompuan xmo kaco gua..
8) Gua suke tido dalam kelas (berdengkur dan meleleh ayor liur)
9) Gua xsuke tido masa gua bekerja
10) Gua agak pemalu
11) Adik beradik gua semua hero
12) Gua ada adik laki yang kini FOrm3
13) Gua xsuke korek hidung kalo ada orang tengok..
14) Kalo memandu dan tiba2 gua ngantuk, gua akan cabut bulu hidung gua..(perghh meleleh air mata bai..sampai bini gua kate nape awak nangis ??)..
15) Gua sayang bini gua
16) Gua rindukan aksi gua rempit
17) Bulu mata gua selalu jatuh(gua tahu luOrang rindukan gua)
18) Bulu hidung gua x pula jatuh2
19) Lisa Surihani sayang gua
20) Gua sayang juga lisa Surihani

banyak nau gua kena tag kan..hishh hishh..letih ibu jari kaki gua nak menaip..


Dan sila tag 25 orang lagi

erk..leh x gua xmo buat menatang nie..letih la bai..line tenet bapok slow nie..huhu..gua tag semua jerk la erk..Lu orang kena gak buat yerk


p/s: Lu orang semua wahjib terima tag ini dan perlu ikut arahan ini..Jikalo tidak gua simbah cat merah kat umah luOrang semua..Awas..tindakan anda membawa padah bagi gua..



35 Gegar Otak:

monikolin said...[Balas Gegar Otak]

tgk blog ko pun boleh tau ko nakal.... betul ke ko ni pemalu?? mcm xboleh di terima la... hehehe..

:~:Budak Degil :~: said...[Balas Gegar Otak]

tade sape pon suke korek idong kalo orang tgk la..ahaha..kelakar betol budak nih...

GaDis CoMeL said...[Balas Gegar Otak]

malas arr nak jawab tag ni. macam zaman skolah lak, nk jawab test ker kuiz. kalo jawab, dapat hadiah, nak jugak gua buat.

hai wan.. nak ngorat boleyyy

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@monikolin betul..gua pemalu nie..(sambil tgok kaki gua)

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@GaDis CoMeL patut la dalam kelas pencapaian lu asik duk bawah dari gua..haha..gua pun malas sebenarnya nie..tuh sebab gua sayang kat lu org..x tag sorang2..hehe..

aleen aiden said...[Balas Gegar Otak]

aku xbiase nak jwb jujur sgt nih.baek aku xjwb.agagag~~

belalang hijau said...[Balas Gegar Otak]

ni lu tag belalang betul2 ke main2 nih?
hee...tp xpe,belalang akan amik dan buat jugak sebab nyer belalang mmg nak kene siapkan tag nih.ade blogger lain yang kasi belalang...

ngee...

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@belalang hijau terpulang pada lu..kalo lu xnk umoh lu kena simbah cat meroh..bek lu wat skang..haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@aleen aiden gua tahu lu xjujur ngan gua..haha..kn kn

Nur Azila Ismail said...[Balas Gegar Otak]

tang pemalu tu agak konfius , benarkah ? hehee

apa2 pun tq ya bro 2pai :)

crayon said...[Balas Gegar Otak]

hah? 4 orang jelitawan dah tag lu bro?
pass la kat gua 2 orang. Gua tgh cari partner nak main bowling ni.hahaha

A.N.N.A.@L.A.D.Y M.A.D.O.N.N.A said...[Balas Gegar Otak]

paiii.. xde pon nama waaa.. +_+.. wa xmo tulis!!!
lalalala...
nak tag.. bagi spesifik name keyh??? :P..
my name is awek da legend.. hohoh.. peace.. lets war!!! :)

azhar said...[Balas Gegar Otak]

buleh dak kalau aku x mau buat menatang nie...hahaha

fariehan ibrahim said...[Balas Gegar Otak]

jom cari identiti blogger yg hilang,
err, tu ke tjuk tagged? hahaa
ambo pom xhau tjuk tagged sehensem itu,
papepn, tahniah kerna b'jya menyiapkn ia. *clap3x ^^
n thanx da sudi update name comel ambo. XD

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@azhar wahjib buat baii..lu ado baca amaran di bawah tuh..haha

GaDis CoMeL said...[Balas Gegar Otak]

lu kelas lain, gua kelas lain okeh. lempang baru tau. lu lg tua dr gua. gua adik2 je dgn lu.


hai abg wan.

raja 125z said...[Balas Gegar Otak]

alamok.. Tag ni lagi ke.. Hihi.. Banyok dah tgk tag ni..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@GaDis CoMeL lmpang la..lempang..gua siap tadah meriam buluh kt depan muke luh..tinggal nk bakor jerk..haah

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@raja 125z yer bai..tag nie lagi..lu jgn wat2 terkjut lak..gua pun kena pakse rela buat nie..setelah gadis2 jelita nie ugut gua nak balun gua dengan rantai basikal depa

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@crayon hati2 bai..dorang ganas2 bai..mahfia besau tuh

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@fariehan ibrahim sama2 kasih kita..hehe

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@A.N.N.A.@L.A.D.Y M.A.D.O.N.N.A ha..gua da siap2kan bala tentera gua nie..ape lagi..mai la perang

نورالجنة said...[Balas Gegar Otak]

haha..gud2 tokcik!

Blog Leader said...[Balas Gegar Otak]

aper yg ko berkiro sangat... buek jola

Balqis said...[Balas Gegar Otak]

hahaa...yelaaa..balqis jwb..kang kne simbah plak..hehe~~

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Blog Leader eden lotih bai..kono mengemeh umoh,..berblogworking lagi..haha..lu buek kan yo la tuk gua

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Balqis bahgus..baru jerk gua nk simbah..lu da minta maaf kat gua,..gua da maafkan da lu..haha

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

malas la nak wat tag nih~ huhuhu.. lisa, wat kan! hahahaha~

nabilla syima said...[Balas Gegar Otak]

mcm2 laaa ko ni dik....tesenyum akak baca...ngeh ngeh ngeh....

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Siti Mashitah Saidin lisa kata,ape kelas die nak buat natang nie..lu kena wat sendri..xkan gua nk simbah cat kat buah ati gua

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@nabilla syima gua pun senyum bila tgok dorang ketakutan kak..haha

nabilla syima said...[Balas Gegar Otak]

akak pun kena jwb laaa soklan2 luar binasa ni ye...tak kisah pun klu nak simbah cat umh akak,sbb mmg niat nak cat baru....tp takmo laaa kaler merah..kasi kaler lain laaa...hikhik..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@nabilla syima aah kak..kena buat..wahjib dan pakse rela nie..haha

mummyosh said...[Balas Gegar Otak]

haih..apsal buang tebiat guna nama lisa lak ni..ceh..perasan..mcm lisa nk kat tu pai kot hahhaha...tag ni tak sempat nk jwb lah huhu...

nabilla syima said...[Balas Gegar Otak]

akan cuba jwb mcm jwb soklan sejarah..hihihi...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails