Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Thursday, October 14, 2010

Ini No Tel Korang kan??


Gua dulu sentiasa berinteraksi antara mmber2 gua dengan menggunakan code sahaja..maklumla kerja penuh rahsia..kalo nak call pun kena gunakan code seperti ini..just bagi code awalan kat gua,dan gua contact balik..
Lu org cube try betui ke idak luorang punya no tepon nie..

No Tel Korang :

1. Masukkan 3 digit awalan no talipon luorang
(bukan awalan no 01x tuh)

2. Darab dengan 80

3. Tambah 1

4. Darab dengan 250

5. Tambah 4 digit no terakhir luOrang

6. Tambah lagi 4 digit no terakhir luOrang(berapa banyak da)
cth 5 & 6: +1234

7. Tolak dengan 250

8. Last sekali , bahagi dengan 2.


so, ape yang korang dapat?? terbaeek kan..

pssstt... bagi la 3 digit no awalan korang kat gua..biau gua buktikan ini semuanya benar, bukan cobaan(haha).. Jangan lupe tinggalkan komen untuk gua tahu respon dan ape yang berlaku bila lu org wat cara nie..gua cau dulu..

Gua tetap berahsia seperti dahulu...Gua akan update ti code rahsia gua dengan mmber2 gua

9 Gegar Otak:

zaL_cdpx said...[Balas Gegar Otak]

weee.....wa dpt nombor wa balik !!!!! terbaEKKK ~

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@zaL_cdpx ape lu cakap td..gua xdgo..no yang 3 awal tuh..apo? apo?hehe

Nur Azila Ismail said...[Balas Gegar Otak]

uish ajaib nie . hehe

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Nur Azila Ismail ajaib sungguh kan..

PapaBlogger said...[Balas Gegar Otak]

Kalau korang masih ingat Matematik...

[(((80a+1)*250)+b+b-250]/2
=[250(80a+1)+2b-250]/2
=[20000a+250+2b-250]/2
=[20000a+2b]/2
=10000a+b

a = 3 digit awalan no talipon luorang(bukan awalan no 01x tuh)
b = 4 digit no terakhir luOrang


Ikuti PapaBlogger : PapaBlogger

NICK IRFAN said...[Balas Gegar Otak]

alamak! calculator xde plak? xpe2 nnt aku try lain kali...

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@PapaBlogger pergh..gua rasa la kan, papa nie mesti guru besau yang mengajau matematik..dasat ilmu die nie

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

wua.. btoi la...

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Siti Mashitah Saidin pe yang betui?no lu ker?ke lu yg betui?haha..pssst 3 no awalan tuh per?hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails