Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Tuesday, October 12, 2010

K.E.N.T.U.T (2)

Pemberitahuan..ini bukan gambar gua..gua kacak lagi lo0o..kalo gua kentut pun, gua akan sembunyi2


bersambung kembali tentang K.e.n.t.u.t

11 ) Mengapa makan kekacang banyak kentut ??
Ehh..ehhh bukan telour ker?confius gua nie..fakta salah kot..gua tahula,gua kan dah wat kajian..haha

12) Selain makanan..ape lagi penyebab kentut??
Udara yang tertelan..tuhla, pasai pe korang g nganga2 mulut korang..kan da masuk angin..xpayah g makan angin kat lua..kat umah kan bnyk angin yg korang leh buat dan makan..

13) Apakah kentut sama dengan sendawa ??
ape pulak sama..kentut bunyinya K.E.N.T.U.T(tut) .. sendawa bunyinya S.E.N.D.A.W.A(ergh) ..apela, xmengaji ke kat kolej dulu..lalala

14) Kemana perginya gas kentut, kalo ditahan x dikeluarkan??
gua kaji2..gas tuh leh naik sampai kepala tau..tuh sebab luorg tingtong jerk..sebab xdapat nak buang angin atas pala..lepaskan jerk la..biaukan beliau bebas..

15) Mungkinkah kentut Terbakar?? Boleh..cuba la test..amik minyyak petrol sapu kt punggung luOrg..pakai penunu bunsun dan cucuhkan..Lihat hasilnya seminit kemudian..

16) Bolehkah menyalakan mancis dengan kentut??
Jangan nak mengada2..watpe susah2..kan gua dah kate pakai penunu bunsun..

17) Mengapa kentut anjing & Kucing lebih busuk??
Korang penah bau ker?haha kantoi sudah..

18) Betulkah pening kepala kalo mencium bau kentut 2-3 kali??
Pernahkah korang dengo dalam news org koma pasal kena kentut 2-3 kali..So jawapannya xkan..kalo gua kentut kat muka lu, lu Org pun xkan koma la kan,..bgus2 jawapan yang ikhlas dari korang..

19) Apakah warna kentut??
kuning-kuning cair sikit..campur jingga..merah jambu..hijoou

20) Apakah kentut itu asid atau neutral..??
selama gua kentut kat tangan gua xpenah pun terbakar tangan gua nie kalo benar2 beliau asid..hahah(asid la nop,sebab de campuran karbon dan sulfida)..korang ape tahu,xpenah wat kajian dalam makmal cam gua..

21) Apa akan terjadi kalo seseorg kentut di Planet Venus..??
gua percaya yang amat sangat,kaloo lu org la yg kentut.. pupusla segala kehidupan di planet Venus..hahaha


Dengan ituh tamat la pengajian untuk hari ini yerk adik2.. Cikgu nak tido jap laeii
so rajin2 la kentut yerk..jangan tahan2 lagi..xbek tau semut gua berkata..


p/s : adoi gua kena outstation pulak sok..jaga la chemut gua dengan budi pekerti yang baik..chemut, lu jgn buat perangai, jangann menggatal.. dengo kate..kang gua tampar lu kang..

20 Gegar Otak:

Umie Nadhirah said...[Balas Gegar Otak]

sah x blaja ngaji ..
kentut colourless...KwangggggggggggKwanggggggggKwangggggggggggggggggg..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Umie Nadhirah ishhh..lu ape tahu..color tuh hasil cam lu cirit gitu..(Hasil kajian gua di makmal Washingtun)

GaDis CoMeL said...[Balas Gegar Otak]

pruttttttt... sori, gua terkentut kat sini.

Linda Nazri said...[Balas Gegar Otak]

byk pengalaman la 2. hahaha. kn 2paii?

Raja Fiqri Fauwaz said...[Balas Gegar Otak]

adoi.. Mampoih.. Besimpul urat kentut aku bace fakta ni.. Hahaha..

Azura Ani Salaim said...[Balas Gegar Otak]

hahahaha, lawak juga entry ni, adeiiii, sakit2 macam ni terhibur juga baca, ekekeke!

aleen aiden said...[Balas Gegar Otak]

isk3..besambung2 isu ken ni ye.hu3

aleen aiden said...[Balas Gegar Otak]

aku dapati komen aku ssh btol nak kuar kat blog ko nih.kene 2 3x attempt.knape ye.

NICK IRFAN said...[Balas Gegar Otak]

hahaha kentot pun ada cerita jgk! kretif la ko ni,...

Wanie-san said...[Balas Gegar Otak]

hahaha
sengal!
semua tu pengalaman ke? :p

NOOR FATIN said...[Balas Gegar Otak]

kentut kuar api~ haha

AQMAR said...[Balas Gegar Otak]

datang kentot jap...frotttttt

SyoknyaDownload said...[Balas Gegar Otak]

tulis comment sambil tutup idung..ramai sgt org kentut.Party Kentut lak dah..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@GaDis CoMeL kentut la,ke lu nak gua yang kentut kat lu

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Linda Nazri berdasarkan kajian chemutt

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Raja Fiqri Fauwaz bersimpui urat pusat gua bila lu cakap cenggitu

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@aleen aiden sebab gua da tahu lu nak kutuk gua..gua suh chemutt spy lu dulu

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@NICK IRFAN tengok la gua ngaji kat mane, washingtun nun

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Wanie-san pengalaman chemutt gua

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@SyoknyaDownload gua mmg anjurkan parti nie untuk sparring gua jerk..leh test power sesama

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails