Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Monday, October 11, 2010

K.E.N.T.U.T



Setelah sekian lama gua mencari solusi untuk kentut dan telah pun mempelajari tentang kentut..ini hasil kajian gua..

1) Dari mana asal Kentut :
Sudah tentu la dari perut engkorang..xkan lu makan bnyk2, gua yg kena kentuut untuk luOrg

2) Apa Komposisi Kentut :
Nak thu gak ke? Korang cuba la makan mcam2 dan pelbagai makanan..bila sampai 1 tahap tuh korang nak kentut..korang tahan..hampir sejam korang lepaskan..ape yg korang bau..pergghh nikmat kan

3) Kenapa kentut berbau busuk?
Ahbis lu Org ngat kentut lu wangi sangat??Banyak cantik muke semut lu

4) Kenapa Kentut mengeluarkan bunyi??
kalo xbunyi..xder feel la..kalo gua la,leh wat irama dondang sayang lagi ngan rakan sparring gua

5) Berapa banyak kentut diproduksi sehari??
Rata2 setengah liter sehari dalam 14 kali kentut..cube korang kentut kat depan kawan2 korang sebanyak 14 kali..dapat rasa selipar jepun x? beruntung tau sebab korang dapat meningkatkan mutu dan produktiviti korang

6) Mengapa kentut dikeluarkan melalui lubang dubur ??
hmmm..nie no komen..18sx..gua xpenah cube usha camne die kua..

7) Berapa waktu yang diperlukan oleh kentut untuk melakukan perjalanan ke hidung orang lain??
bergantung kepada kadar pengeraman korang dan daya korang untuk melepaskannya..lagi kuat korang teran..lagi laju la die bergerak..0.001ms/psg(th)

8) Apakah setiap org kentut??
gilo ahh..xkanla xkentut ..semut peliharaan gua pun gua dapat dengo die kentut

9) Betulkan lelaki kentut lebih kerap daripada perempuan ??
ehhh ye kot..sebab lelaki nie gemar berperang..kalo ppuan lak malu2,tersipu2 la katekan..duk menahan n cover line..
kesimpulannya?-lelaki mmg hebat

10) Saat ape biasanya org kentut??
saat lu org nampak muke beliau mcam xboleh belah..xpun waktu duduk kat kerusi berliau mengangkat punggungnya ckit-ckit ahja..(korang paham x?)

Ituh saja wat masa nie yang gua telah kaji..
Episod seterusnya akan bersambung selapas nightline malam ini.....

28 Gegar Otak:

Kuman Chaos said...[Balas Gegar Otak]

tapi orang still akan komen.." weh apa kentut busuk nih.." ada ke sesapa kentut wangi?
kuman "Raba-raba..." Entry

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

ehh..lu xpenah bau kew kentut gua??ramai yang kate wangi..termasuk bini gua..hehehe

aleen adela akoo ^_* said...[Balas Gegar Otak]

hahah,kajian ni memang terlebih bernas.org2 yg darring je yg brani mengtest pekara2 mcm nih.

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@aleen adela akoo ^_* mmg2, gua dah berjalan merata2 tempat untuk mencari solution dan jawapannya..selama ratus tahun gua cari..jatuh parit,berguling2,berlawn kentut..baru gua tahu

Raja Fiqri Fauwaz said...[Balas Gegar Otak]

kah kah kah.

Kentut, mengikut kajian, kentut terhasil apabila makanan2 yang terhadam mengeluarkan gas..

Jangan tahan kentut, kentut mengandungi gas ammonia yang beracun. Kentut sahaja dimana2.. Haha

zaL_cdpx said...[Balas Gegar Otak]

HAHA....laki hebat konon !!
laki xbijak kontrol ! org pompuan nie sopan santun ! mnjaga tatasusila...
yg laki men kntut ikot suka !!! muahahahaaaaaaaa

kentut......kentuuttttt...
aku jrang kntut siang.., aku suka kntut mlm ! ahaha..time tdo..so aku sorg jer yg bau !
kt opis aku ader sorg mamat bontot bocor.
asyik nk kentot jer !! dh la dok sblh aku..
bodos

Encik MT said...[Balas Gegar Otak]

haha! ciss sungguh! kentut itu seni ya! hahaha!

fara murni said...[Balas Gegar Otak]

atoi..
ptut le bau je one2paii singgah td...
hehe..

Blog Leader said...[Balas Gegar Otak]

kentut untuk kesihatan bro... caya huhuhu...

azhar said...[Balas Gegar Otak]

gua penah dgr kucing gua kentot...serius....hehehehe

cikepalviolet said...[Balas Gegar Otak]

weh! ade pe kentut wngi.
pas korang kentut spray ar ngn mnyk wngi.
kn wngi kentut 2.
wuwuwu

iNtanhatePoyo said...[Balas Gegar Otak]

informasi yg agak superb .

haha . :)

Blog Leader said...[Balas Gegar Otak]

Eh... nanti terbakar b****t korang kalau spray minyak wangi...

WAHIDA ALIAS said...[Balas Gegar Otak]

hahaha....speechless..hnye mmpu gelak..hahahahaaha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Raja Fiqri Fauwaz betul2..bebaskan sahaja..jangan tanggung derita ituh lagi

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@zaL_cdpx walau ape pun yg berlaku..lelaki mmg hebat..cube lu buktikan pada gua yang pompuan hebat..kentut la..kentutla..hahah

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@azhar gua pun dengo lu berlawan kentut ngan kucing lu kan..kan kan

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@cikepalviolet botui2..gua setuju jerk..lalala

kay yea said...[Balas Gegar Otak]

haha..cm harem bau kentot ko..!~

di sebalik wajahku.. said...[Balas Gegar Otak]

salam..

kentut2 put..put.
adoii wanginyer ^^,"

adwafarahin said...[Balas Gegar Otak]

tetibe rse nk kentut lak bce post nie kan..hahah sengal okay!

Faviane said...[Balas Gegar Otak]

hahaha...gila aa...pengalaman diri sendiri ke ni?lol...

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@kay yea hahaha..nasib lu xder kat cni..kalo x berlawan la kita

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Faviane xla..kan gua da kate..gua kaji setiap kali luOrg datang cni,..Chemut gua yang info kat gua..haha

tsaicoutic tranmorphersys said...[Balas Gegar Otak]

mndalm tul kajian lu...spesifik...hahaha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@tsaicoutic tranmorphersys sedalam2nya sehinggakan gua sendri pun x thu bape dalam

Anonymous said...[Balas Gegar Otak]

hahahaha.....pengalaman aku nih...
waktu aku ma pacar aku lagi asyik2nya nonton tv tu,kamar aku panas banget..
trus kipas angin hadapin aku ma pacar aku,berapa menit kemudian aku kentut..aku pikir gak bakal bau..
e....
pacar aku klepek2...
aku ketawa sepuas2nya sambil tutup idung,jls pacar aku marah bgt ma bau kentut aku...
wkakaka haha..

aku said...[Balas Gegar Otak]
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails