Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My Photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Friday, October 29, 2010

Petanda di Jalan raya




Peringatan !!! AWAS..hanya yang benar2 berumur sahaja dibenarkan masuk..Segala ketakutan, gua tidak tanggung..




-----------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------



Confius la gua bai..kat Malaysia maksud die lain..kat Perancis lak lain..
masa gua belajau amik ijazah kedoktoran dulu kat sana macamni la petanda kat jalan raya nun, tp bila balik Malaysia lain lak gua tgok petanda2 nie ..erk..nape cenggini erk..mungkin kat negara kita terpaksa di olah kepada ayat lain atas keselamatan negara kot..xleh ikut sgt perangai org putiih kat sana..kan kan



28 Gegar Otak:

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

oh! belom cukup umo bole baca nih! hahahahahaha~

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

ha kan dah kono..gua lupe nak tulis peringatan lak..

azhar said...[Balas Gegar Otak]

entah lar bai,lu yg amik ijazah kedoktoran pun confius tambah lar gua yg SpM cukup2 mkn jer....hahaha

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

lu x letak pon gua redah ja baca...hahahahaha
:P

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@azhar tuh la jahar..gua heran tuh..kalo pejalan kaki tuh camno lak eh

Raja Fiqri said...[Balas Gegar Otak]

ksh ksh ksh.. baguih betol maksud papan tanda tu sume eh.. boleh wat cite plak.. hahahaha..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Siti Mashitah Saidin lu memang suke meredah jerk mek..haha

GaDis CoMeL said...[Balas Gegar Otak]

abang jusuh sgt gatai!

tapi abang jusuh, melah mana pandai baca bahasa omputih. buleh abang jusuh tolong translate sat?


thanks abang jusuh!! melah cayang abang.

hazlin said...[Balas Gegar Otak]

sangat suka jd follower awak yg ke 177..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Raja Fiqri tuhla..patutla orang kita nie susah nk ikut tanda tuh..men langgar jerk undang2..pasal sebub nie la

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@GaDis CoMeL buhleh melah..abg tahu meklah dulu belajar malas,asik kena halau dari kelas,xpo2 abg ajao kan bhs perancis pehnie erk

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@hazlin saya pun suhke awak..haaha

tsaicoutic tranmorphersys said...[Balas Gegar Otak]

the story of signboard....

p/s lau de signboard cmni mau waa mogok lapar dpn pejbat nih...

DKosongLapan said...[Balas Gegar Otak]

tapi oghang putih kabo pulak....tak buloih diikot peghangey oghang Malaysia ateh jalan gahye ni....gile.....lagi hebat daghi deme...deme takott....

anati said...[Balas Gegar Otak]

ko amek kedoktoran apa pai...?macam macam la ko...jom minum nescafe umah cikgu,tipah mentibang buat..besst...

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@DKosongLapan betui tuh pan..hebot bebeno kita nie da..berdesuppp

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@anati paii amik ijazah kedoktoran pengurusan mayat kat sana..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@tsaicoutic tranmorphersys pe kate lu mogok depan opis gua sendiri..wahjib gua pgil polis datang tgkap lu

fizahsobri said...[Balas Gegar Otak]

wahh.. ptt la jpj aku fail!! de ptande baru rupenye

a.samad jaafar said...[Balas Gegar Otak]

kalau bab kemalangan Msia paling hebat kot.. err.. yang gambo kapal terbang tu apa ??

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@fizahsobri memang patut pun lu fail..haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@a.samad jaafar erk..lu xbelaja bahsa geris ker?yg tuh tandanya bersiau2 dari lebuhraya kesas ke puhcong dengan menaiki aroplane

Faviane said...[Balas Gegar Otak]

bongok...hahaha...

fizahsobri said...[Balas Gegar Otak]

@one2paii
ke ko jp mse aku test?? cett.. ptt la aku mcm pnh tgk je muke ko.. ko la jpj yng pling aku anti tu kn!!!

MELAH said...[Balas Gegar Otak]

abang jusuh,

melah ni. melah rindu abang. abang rindu melah tak?

abang jusuh jangan gatai2 tau, nanti melah lempang abang laju2.

hihi.

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@MELAH
Melah..lu nie gatai yer..mampoih gua ti jd isu berkapel ngan lu lak kang

NICK IRFAN said...[Balas Gegar Otak]

hahaha mcm2 dorg buat dgn papan tanda ni...

noraini azhari said...[Balas Gegar Otak]

heh!
boley lak cm2 ek..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails