Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Saturday, October 16, 2010

Taekwando



Masa kecik2..masa sekolah kat spangnyol dulu, gua xpenah belajau seni pertahankan diri..ape th lagi nak mengenali taekwando..tp sejak dah besar dari kecik baru ar gua tahu tentang taekwondo..walaupun gua lagi berminat pada seni silat..Walau bagaimanapun, masih terdapat kelemahan dari segi keselamatan pada seni pertahanan diri ini..

Lu Percaya x kata2 gua nie?
mungkin idok le nak percaya nya kan,
lantak lu la..bila luorang da tgok video nie baru la Luorg percaya,..idok percaya lagi..?
hai lu nie pun..


video


...... amacam? udoh percaya ?



11 Gegar Otak:

Encik MT said...[Balas Gegar Otak]

Muahahaha! maluuuu,maluuuu! larik terus hah~ Klau gua yang tertanggal sluar,gua dah menari gelek dah...alang2 dah free show kan...

Raja Fiqri Fauwaz said...[Balas Gegar Otak]

alamak.. Tak nmpak la plok video tu taknak kuar kt henpon..

...NZC... said...[Balas Gegar Otak]

hak3...
memalukan dan menghiburkan..
hahahahha

mekdonel said...[Balas Gegar Otak]

entry ini worth reading..

http://fdausamad.blogspot.com/2010/10/maher-zain-ni-sunni-ke-syiah.html

http://fdausamad.blogspot.com/2010/10/metafora-sarcacsm-sound-derek-dan.html

serius!

tsaicoutic tranmorphersys said...[Balas Gegar Otak]

wakakakakaka...adesss...

p/s ermmm terpkir nk blaja capoeira....tpi xle2..haizz

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Encik MT haha..gua pun sama, mau tertonggeng2 gelak sambil tangan gua empas ke lantai menahan gelak gua..haha

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...[Balas Gegar Otak]

terkengkang kengkang larik .. muahahaha..

Cikgu Nurin said...[Balas Gegar Otak]

yang ter.....tu ,awak ko..?hi hi hi

silenceaneesa ♥ said...[Balas Gegar Otak]

haadu haadu (^-~) senyum aje dibuatnya..

justshare said...[Balas Gegar Otak]

nice post...

kay yea said...[Balas Gegar Otak]

hahaha..cm hareemmm jep..hee

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails