Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Sunday, October 10, 2010

Teka Teki



kalo lu org semua bijak pandai..gua nak bg teka takek kat lu org..

Apo bendo yang boleh dipegang Tapi tak boleh dilihat... Jauh rasa

????????
???????
??????
?????
????
???
??
?

ha jawab..jawabbb

2 Gegar Otak:

Anonymous said...[Balas Gegar Otak]

Jawapannya monyet..sebab gambar tuh ko dah letak kat situh..kan kan

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Anonymous eh apa da monyet pulak

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails