Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Sunday, October 03, 2010

.........(tidak ada apa yang perlu diperkatakan)



bukan bermadah

bukan bermalah
bukan untuk difahami
tp untuk dimengerti

Aku sunyi
Aku rindu
Tapi aku dikatakan tidak mengerti dan memahami
Semua persoalan itu akan terjawab kalo ko kenal status diri

Aku dikatakan kurang ajar
Oleh org yg aku kenali..
Bukan niat untuk berkata2 mahupun berbahasa
Hanya untuk menunjukkan kasih dan sayang kita

Aku bukan wali
Aku bukan ahli sufi
Tidak sesekali berniat untuk menyakiti
Mungkin kesalahan diri yang tidak mengerti
Apa yang terbaik untuk kami




2 Gegar Otak:

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...[Balas Gegar Otak]

kita masih muda untuk mentafsirkan teguran.. harap diorang paham akan kita..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

aku runsing..aku bingung..bila 2 hati bersama beginila...jatuh gering aku cenggini

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails