Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Sunday, October 10, 2010

Toche Toche

Hari ini jerk gua dah berasa teruja dan bangga..tersentuh ati pun ado, bak kate org tua2 (dalam hati ado taman..kembang mekar lagi)

nak tau kenape gua rasa camnie??
lihat gambar di bawah..agak2 korang la apo nie..?

mari ucapkan tahniah kat gua atas award ini (AWARD PELAKON BARU TERBAIK)


Sedih2..akhirnya dapat gak pingat pelakon terbaik kat hollywood nie ha..
Gua nak ucapkan terima kasih sangat pada director gua yang memberi gua anugerah khas nie..ucapan terima kasih untuk Director yang bernama FARAMURNI..nnt kalo de anugerah khas2 ti, jgn lupa la passing2 award yer(gilo award dah nie)

Dan gua juga sedang menanti adiah dari director gua iaitu Honda Civic(berangan la ko tupai nak dapat Chivic)..tahniah kat gua..haha.Terima kasih sgt2 FARAMURNI

12 Gegar Otak:

fara murni said...[Balas Gegar Otak]

sama2..
hihi..
:)

Raja Fiqri Fauwaz said...[Balas Gegar Otak]

tahniah2.. :p

NICK IRFAN said...[Balas Gegar Otak]

tahniah! aku dulu byk gak dapat award td skrg dh jarang,,, hehe

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Raja Fiqri Fauwaz thanks bro..hehe..teruja2

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@NICK IRFAN xpe bro..nnt gua buat award tambahan untuk pelakon2 yg len..kita suh tuan director bg awrd kat kita..kita serbu blog fara murni..hehe(promote ni)

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@fara murni tq2..hehe

azhar said...[Balas Gegar Otak]

tahniah....

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@azhar cik jahar terima kasih..len kali bawak adiah sekali yew

Faviane said...[Balas Gegar Otak]

best woo pat award...
aku x penah pun dapat..:(

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Faviane ish rilek bro..ti gua bg lu award..hehee

Mama Kembar said...[Balas Gegar Otak]

congrats! siap ada speech terima award lagik tuh haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Mama Kembar hehe tq mama

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails