Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Monday, October 18, 2010

Wedding of the Year (tuhpai & wife)



Gua rasa la kan..bulan 7 arituh adalah wedding of the year untuk tahun 2010, mengalahkan dato muzaffar tuh..gua pun kira terkenal la gak masa tuh..maklum la jadi pemerhatian org..just one tuh share video tuhpai dan wife..nikmati sambil menghisap rukuk..hahaha

video

komen yang ikhlas jerk gua terima..kutuk-kutukan pada gua yang comei nie gua x terima..haha..
hanya komen comei2 jerk gua amik..Wak lu..haha



33 Gegar Otak:

di sebalik wajahku.. said...[Balas Gegar Otak]
This comment has been removed by the author.
di sebalik wajahku.. said...[Balas Gegar Otak]

salam.. atie tak tgok lagi video tuh pastu komen sudaaa... one2paii. atie nak thu leh nape ngan wife papai.. she is very strong!!! papai jaga dia elok2.. kim salam kat kakak yea.

ayat best:
Mungkin akak ada sesuatu kelebihan yang papai sangat-sangat perlukan yang satu dunia tak mampu bagi pada papai..

kan3..
atie tabik spring pada papai.. ^^, nak save video tu bole?

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@di sebalik wajahku.. boleh ati..leh ke save?..nak wat camne dugaan allah s.w.t pada kitaorg..dah lama kami cmni..puas mengenang nasib gua..ape2 pun ituh terbaik yg allah penah bg kat gua..gua terima takdir dan qada qadar yg ditetapkan

di sebalik wajahku.. said...[Balas Gegar Otak]

skrg nie baru atie paham mksud lagu.. kat blog papai.. dgn profile diri papai.. semut @ tipah yg papai mksudkan tu =)

mengenang nasib?? papai.. harus kuat dr wife papai. papai sgat bertuah.. dgn dugaan itu ^^, cintailah akak smpai ke hujung dunia.. tau2

nabilla syima said...[Balas Gegar Otak]

alalalala...so manis2 la korg berdua ni,cam gula2.hikhikhik....lagu peberet akak lak tu.baru sgt laa kawin nya ye...takpe2...hrp korg berdua kekal ke akhir hayat.pastu kena laa byk sbr ye.kawin ni best,kan?tp kena la sllu tolak ansur,memahami,dan paling penting kesabaran..okeh..

zaL_cdpx said...[Balas Gegar Otak]

wauuu..., nice gler !!! tp nk tw gak psl ur wife ! **courious nie !!!

sweet gler...rmai org tu ... haha...
(sedey....xjmput pn)..hihihiiii

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@nabilla syima kira baru x baru gak la kak..dalam bulan 6..bulan 7 belah gua..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@zaL_cdpx bukan x nk jemput..dah lama dah pun..kan de jemputan kat entry gua (tentang gua tuh)hehehe..gua da jemput tuh..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@di sebalik wajahku.. hehe,tq..but tipah atau chemutt tidak berkaitan dengan org yg masih hidup atau tiada..ianya dalam diri gua sendiri..komplikasi identiti..:P..hanya untuk berbicara penyedap kata

GaDis CoMeL said...[Balas Gegar Otak]

gua tak boleh usya video tu.kesian gua, jadi gua tak tau nak komen apa.


sekian.

tsaicoutic tranmorphersys said...[Balas Gegar Otak]

wuhuuuuuuuuuuuu terbaik r bro...cayalah...yg pnting ari2 chill wit ur wife...aite

p/s mode : dengki orng da wat msjid...

Encik MT said...[Balas Gegar Otak]

one2paii kacak ya! haha!

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Encik MT mestilah tuhpai kacak..awat,lu nak ayat gua ker?meh la ayat..hahaha

Nur Azila Ismail said...[Balas Gegar Otak]

oh dapat tengok da wajah 2pai :)
sgt sepadan 2pai dan wife . sama cantik , kacak :)
zila doakan korg bhagia sampai akhir hayat ya
AMIN

...NZC... said...[Balas Gegar Otak]

itu ke tipah ngko?
tipah ngko x jadi pengapit ke?

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@...NZC... "tipah x nmpk..tuhkan bini gua..kecik2 tipah..mana lu le nampak,hahaha"

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Nur Azila Ismail insyallah..takdir dan jodoh allah yg menentukan..tq zila

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@tsaicoutic tranmorphersys kalo camtuh,lu cepat2 la kahwin..heheh

نورالجنة said...[Balas Gegar Otak]

waaa..cik tupai dah kawen?? tahniah2..selamat berbahagia..:)

fizahsobri said...[Balas Gegar Otak]

cik tupai da kawen, cik antu mane mungkin kawin ye x?? kalu kwen pn msti ngan puan jemblang. muahahahaa

hani said...[Balas Gegar Otak]

moga kekal ke akhir hayat...
comelnya...
apa2 pun sabar ...

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...[Balas Gegar Otak]

bukan main suke lagi dia ya.. taim ambik gambo ala ala nak cium tu.. meleret leret dia punya senyum simpul.. hahaha.. mentang mentang dah sah.. wakaka..

Lizahanum said...[Balas Gegar Otak]

tahniah en tuhpai.....akak doakan kalian bdua bahagia n berkekalan ke akhir hayat....

Mama Kembar said...[Balas Gegar Otak]

cantiknya purple..my fevret kaler tuh. semoga korang bahagia sepanjang hayat :-)

A.N.N.A.@L.A.D.Y M.A.D.O.N.N.A said...[Balas Gegar Otak]

hohoho..



ps:dalam diam2.. jeles!!! hak3... nk kwen jugak!!!!!!!

Anonymous said...[Balas Gegar Otak]

wan n cda..congrat n moga berbahagia selamanye..
wah3x..super catik la baju kawen korg..
korg pun super duper padan la kan..

hehe..congrat again!!

cik le'en sit@puo

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Anonymous linda ke nie?tq tq..

crayon said...[Balas Gegar Otak]

hoh..baru nak ajak ko joli kat las vegas. xjadi la. aku ajak org bujang je.hahaha.
congrat2..

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

bnayk nak komen nih,... (konfom semuanya kumen kiut2)

1- suka tema purple!
2- bini lu mmg comel lor!
3- lu jenis setia! da sampai thap nih, kena pertahankan cinta tuh sampai syerga (insyallah)
4- kekuatan isteri lu terletak pada lu... so, kuat2kan la dri..
5 - music tuh besh!
6- fisrt time bru nampak muka real...


p/s ; apa yg jadi dah jadi ketentuannya... tabah.. insyallah, ada ganjaran untuk mereka yg bersabar.. (cewah.. hahahaha)

helinar said...[Balas Gegar Otak]

ensem weh papai...
wife pun lawa...
sangat sepadan.semoga bahagia hingga ke anak cucu...

iNtanhatePoyo said...[Balas Gegar Otak]

wahhh .epy nye .:)

aJa said...[Balas Gegar Otak]

x tekate..

Malek Ku said...[Balas Gegar Otak]

okeh bereh..wa dah liat.."wah" wa cakap sama lu

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails