Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Tuesday, November 30, 2010

Hadiah dari Pelangi

Nih gambor bapok besar gua tayang kat lu orang semua bukti keegoaan gua..haha



Terima kasih kepada Nabilla syima PELANGI sebab kesudian beliau untuk memberi gua hadiah atas kecantikan gua..
1st memang gua terharu sebab beliau nak bg gua adiah..siap nak pos ag..terharu bai..menghabiskan duit beliau untuk gua adalah 1 pengorbanan yang perlu gua respek

tp..
gua sebenarnya buhkan x nak adiah tuh..gua ikhlas ..sebab gua suke dengan entry beliau..entry2 lebih banyk memaparkan entry2 secara am..kekeluargaan..info2 ..dan gua memang suhke terjah blog orang dan suke tinggalkan komen bergantung kepada mood gua..

mungkin sebab beliau de gak beri support pada gua masa awal2 gua baru nak nek sebagai pelakon pohpular. Gua ni jenis kenal budi..org berbudi..gua berbahasa..cume kalo kata2 gua nie menyinggung perasaan ..harap sudah gua maafkan..eh eehh harap luorang maafkan ..haha

gua suke support blog yang baru2 nie,Tp blog PELANGI x la baru..lamo gak,cantik cam tuan die..makin cantik peh die renovate, th bape ghibu la duit ahbis renovate umah gaknya kan..haha..sebab gua tahu..gua pun baru jugak dan selebihnya gua lebih berminat untuk berkawan..di alam maya mungkin..kalo kat lua sana mane la tahu kita leh berjumpa

marila kita sama2 suport menyupport sesama kita..

p/s : Ahpe lagi poie la terjah Blog PELANGI tuh..mana tahu die wat peraduan mari terjah blog die mengikut kuantiti yang ramai ke..kot2 luorang dapek le ahdiah kan..hehe

OK..gua kembali BZ seperti biasa..Lalala

33 Gegar Otak:

Azwani said...[Balas Gegar Otak]

emm baru timbul kat sidebar..lama betul tak update ek

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

serius..mmg gua bz ..dan langsung xsempat nak update..hehe

iNtanhatePoyo said...[Balas Gegar Otak]

haah la .
lame ta nmpak pak cik merayap2 .
haha .
kene sound ek dgn bini pak cik .hee .
tu la .
merayap jehh .

nabilla syima said...[Balas Gegar Otak]

hihihi....nasib takde tarikh luput hadiah ni...tp klu ada skali pun,akak tetap bg jgk kat kamu..so,dah email ke blum almt..?yg lain dh dpt hadiah mmasing..kamu je blum lg ni...pastu ada kasi award kat kamu laa smlm...g amik cpt sblm blog akak sesak sbb org terjah..hahahaha...(pe kena ngena ek...)

http://pelangihidupkami.blogspot.com/2010/11/dpt-award.html

tsaicoutic tranmorphersys said...[Balas Gegar Otak]

thumb foot up bai...haha...

sepet said...[Balas Gegar Otak]

ah_paiii!! ..

saje wt semak kat sini ..

nabilla syima said...[Balas Gegar Otak]

kucingsiam2010@yahoo.com
email akak tau...

Encik MT said...[Balas Gegar Otak]

i nak ngadu,semut u gigit i lar...hahaha!

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...[Balas Gegar Otak]

dapat hadiah terus hilang bz.. hahaha..

NICK IRFAN said...[Balas Gegar Otak]

tahniah la! hahaha

azhar said...[Balas Gegar Otak]

agak lama lu menghilang...pegi bertapa kah...huhuh...sat lagi gua pegi terjah blog dia...

Belalang Hijau said...[Balas Gegar Otak]

halluu geng...
ke mana meghilang?
hahaha ape2 pun tahniah...

a.samad jaafar said...[Balas Gegar Otak]

apasal gua asyik tak bertuah hahh ?? eksen la lu dapat hadiah..bak sekeghat..bulih ?

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

gua pon nak tnya soalan cam pakcik samad tuh,.. asal lak x pernah bertuah2?? nak adiah tuh.. hahaha

taniah...

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]
This comment has been removed by the author.
misza said...[Balas Gegar Otak]

nak gi terjah gak ni.

iLa SaHaR said...[Balas Gegar Otak]

waaaa... dapat hadiah ye.. best nye dia

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@iNtanhatePoyo haha..bini gua x kisah ..die kater teruskan merayap ..hehe

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@nabilla syima baik..kali nie gua mengalah..gua gi amik..bg adiah besau2 tau..hehe

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@tsaicoutic tranmorphersys tq bai..hehe..thumb leg up untuk lu gak..hehe

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@sepet lu mmg suke menyemak kan,lalaa

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Encik MT xpe..gua bg kebenaran untuk lu untuk tampor perut beliau

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- aik..sape kater..BZ tehtap BZ bai

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@NICK IRFAN Tahniah juga untuk lu

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Belalang Hijau BZ la bai..banyak meeting ngan ahli kabinet

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@a.samad jaafar mau x eksen..bangga tahap itik dah nie..haha..mgkin lu xmakan dedak..tuh yang lu kurang bertuah..banyak2 kan makan dedak yo

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Siti Mashitah Saidin jawapan nya seperti di atas nun sihti..haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@misza terjah..jgn x terjah..bawak cat sekali..haha..kasi simbah

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@iLa SaHaR haha..tahu xpe..betapa bangga den raso da nie

biskut said...[Balas Gegar Otak]

gua tau lu cantik jugak...gua tau lu punya hati macam pelangi...

aibaks said...[Balas Gegar Otak]

tahniah bro dapat award.. hebat la lu ni.. aku lu taknak bagi award ke? haha

green yg gorgeous said...[Balas Gegar Otak]

bro,gua dapat offeer belakon nih..
lu mesti x dptkan?
btw, tahniah r dpt award

aleen aiden said...[Balas Gegar Otak]

jadik,apekah gerangan adiah yg lu dapat yunk?apekah mungkin kite boleh share2?hahah

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails