Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Wednesday, November 03, 2010

Kehcik Hati gua

Berbulan-bulan gua tak g mengeteh
Baru la de peluang nak melepak malam2 nie
lepak katne tuh bukan urusan lu
tuh ha kedai mamak jual keranda kat umah gua
mengumpat,mengata bersama2 orang gila
asap berkepul2..
lu hembus kat muke gua..gua tepuk dahi lu..tanda bersuka ria
C gemuk bertanya..
C bob pun sama..
Asal ngan lu nie..(bob & gemuk)
Natang mende mu nie (gua)
Dah berjambang gua tgok..(bob & gemuk cakap serentak)
la awat..xleh ker? (gua)
Xla..sebijik gua tgok cam Zed Zaidi dalam cite moto habil qabil terkebil2 tuh (bob & gemuk)
Pergh buduh la korang nie

haha..just a bit like him..
but i`m is i`m..
cume sama tp x la sampai lu geng2 sampai nk perli2 lak (berkata-kata di hati gua)



behtul ker gua sejibik cam Zed zaidi..?
p/s ado yang kate muke gua cam Zed zaidi..Confius gua da


  <<< rasa-rasa de perbezaan x >>>

        Nie muke gua                                                                                                        Nie zed zaidi



Pengajaran !!!
Len kali , rajin2 la lepak ngan member2 lu..jgn berdiam diri n menyepi..
Jangan jadi cam gua

baru sebulan lebih x lepak ngan member2..
baru jerk td malam gua lepak dah x cam muke gua..
dulu x berjambang..skang dah berjembalang, luOrang da kate muke gua cam zed..
cis betul Luorang



46 Gegar Otak:

adwafarahin said...[Balas Gegar Otak]

wakakaka..sumpah lawak
muke jambu la klu rupe cm zed zaidi
hahahah

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

cis.... lu perasan btoi! hahahahahahah

2-2 gambar tuh bkn zed zaidi gak ka?? hahahha~

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@adwafarahin eleh..luh nie jeles la tuh..sebab xde org tegur muke lu cam zed

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Siti Mashitah Saidin jahhh..ini kenyataan jahh..cube lu tilik betui2..kan ke muke gua tuh

MELAH said...[Balas Gegar Otak]

muka macam acappan, ada hati nak kata muka macam zed zaidi!


citttt...

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@MELAH o0o..melahh..lu pun samo cam kawan gua c gemuk tuh

Faviane said...[Balas Gegar Otak]

pergh...samala...LOL!

iNtanhatePoyo said...[Balas Gegar Otak]

pak cik cam zed zaidi ??
wahhh ( ta cye sbenanye )
peace pak cik ! ;)

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Faviane baguih bai..lirikan matomu sungguh tajam..x samo ngan c Melah tuh..buto warno

aJa said...[Balas Gegar Otak]

ciss..diriku dipekotak katik kn..hak2..
untong r lu zed zaidi..hak2..

Nur Azila Ismail said...[Balas Gegar Otak]

haha . kompius dengan gambo2 tuh . kih3 .

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@iNtanhatePoyo adikk..eden x sangko luh peminat eden

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@aJa
yolah ecah..kotak betul lu nie..hhaah

aJa said...[Balas Gegar Otak]

kotak??aiyarkkk...

adwafarahin said...[Balas Gegar Otak]

der..waa x jeles
waa xmo zed zaidi la waa nk org len..haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@adwafarahin eleh..cakap jerk yg lu nak gua kan..kn kn

...NZC... said...[Balas Gegar Otak]

Perasan!! ngko perasan banyak.. perasan. aku rasa ngko macam jackie chan kot. mungkin ngko mcm ngko. 125.. kah kah kah.

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@...NZC... cis..lu x abih2 dengki sama gua..samo ngan c Mehlah tuh

Lyn Sery said...[Balas Gegar Otak]

cool gile blog kau ni
aku suka la brader~

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Lyn Sery gua pun suke lu...erkk

Raja Fiqri said...[Balas Gegar Otak]

haha.. Xleh blah.. Bukan pe, kawan2 aku slalu jgak tak nak lepak dengan aku..

Segan lepak dengan selebriti katenye..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Raja Fiqri samola ngan den

yana said...[Balas Gegar Otak]

wah..nk sainssssssssssss

tsaicoutic tranmorphersys said...[Balas Gegar Otak]

wakakaka...tpi waa heran r...ni blog one2paii...muke cam zed zaidi....tpi asl mnyinggh kat 'umah' waa pkai nme fahrin ahmad....conpusing tul waa ase....

aleen aiden said...[Balas Gegar Otak]

klo lu macam zed zaidi nampak sgt lu xhemsem.tp klo mcm abg asmara kat tb3 tu boley tahan hemsem la lu.muahaha

ujirashid said...[Balas Gegar Otak]

lu asek nak sama cam artis.
lu sekali wa tengok cam ahmad jais.
lu cite lu sama ngan zed zaidi..apekah?choi...

mr.curly said...[Balas Gegar Otak]

fuyooo..nk otogerap lehhh..hikhik..wa caye ckp lu bro..huhu

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@yana fizik dan kimia pun gua sanggup bagi kat lu

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@tsaicoutic tranmorphersys ape laei lu nak ehran..artis2 tuh suke betul menyamo blog gua..den nak wat camno laei

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@aleen aiden ala tup mata jerk la lu aleen..~lalala

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@ujirashid Chooiii..hansap luh nie..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@mr.curly lu sorang jerk sedara gua yang sayang gua..yg len hampeh nok percaya

aibaks said...[Balas Gegar Otak]

nasib baik la member lu kenal rupa lu lagi.. haha!

Aefa said...[Balas Gegar Otak]

mmg same muka gn jed jedi nih.. otograp2.. :P

Aefa said...[Balas Gegar Otak]

mmg same muka gn jed jedi nih.. otograp2.. :P

di sebalik wajahku.. said...[Balas Gegar Otak]

haaaa 0.o

sepet said...[Balas Gegar Otak]

malam tadi lu lepak, ad kene paw x dengan member2 lu??

sepet said...[Balas Gegar Otak]

paii, background lagu kat blog lu ni, lagu sapa weiii???

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@sepet pet..nie lagu bliz-mimpi yang mati

SyamelaMasnon said...[Balas Gegar Otak]

Fuyohh. zed zaidi habis! haha.

...NZC... said...[Balas Gegar Otak]

kah kah kah.. 125 ngko marah ker? kalo ngko marah dh x nmpak mcm jed jaidi.. ngko jadi serupa ngan kwn jed jaidi.. yg duk kat zoo negara... ko pilih je mna ngko suka... aku nak besarkan volume ketawa aku.. KAH KAH KAH KAH (echo)

NICK IRFAN said...[Balas Gegar Otak]

aku rasa zed zaidi la mcm muka ko bro... hehehhehe

wild child ! said...[Balas Gegar Otak]

ehh ,,sebijik la same ??? biar betul ??

myza said...[Balas Gegar Otak]

Salam kenal,
thanks folo..nuffclick slalu :D -muka ganas tp dlm ati ade tmn takpe jgn ade pada dagu ada jambang..best plak layan lagu kt blog ni :)

Rahimah Ramlan said...[Balas Gegar Otak]

nok, sebenarnya nok suke kan kwn2 nok ckp muke nok cam zed zaidi..muke artis tuuu..kembang jups..nak mintak sainnnnn nok...auwwwww~

suzie rahman said...[Balas Gegar Otak]

hadoi..tipu!ha3

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails