Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Thursday, November 25, 2010

kisah si badrul

gua duduk sendirian..
meniti hari2 tua..
kitab dibaca..diberi nama..cinta 1 perubatan
damnnn..gua sahdis baca jiwang,..xleh masuk kepala..

datang 1 mahmat..langsi bagai
gua bangkit..bg 1 herdikan,,
wooiii..kuang ajao
terus gua kacip koler behliau..
luh sapa nama?
Badrule..(kate beliau)
datang sebuah mamat..tah mano asal usul nya..
apoo..bohdoh...(kate mahmat tuh)
memang kuang ajaq..
cis..pekak lu nie(bihsik gua)
dah kan terang2 die bagi thu namo die badrule..buhkan Buhduh

mahmat tuh hny interfreme..biasan gilo agaknya..
teruih berlalu pergi

then gua x pueh ati..awat lu kabut ja..)kate gua(
gua terus angkat tangan gua..masuk sampai lengan..bahju dibutang kembali..masuk dan kemaskan dalam sua gua,
sihkat rambut..

lalu meraung..jahh..den poei dulu yo..da lewat nie..
nak masuk kijo nie..

jahhh : yo lah..poie la..bangkit lewat..kan da kabut..
pakai baju bad rule yang jah gohsokkan tuh yo..

Gua : baikk jah..den poie nie..


bad rule..sehbuah jenama baju gua..ahmacam..teruja x gua de baju ganeh camtuh..

ehkau ado?x ado kan..dasar lelaki kayo jerk leh boli baju jenama nie..kan kan
p/s: pernah x lu orang ngah kelam kabut nak gi kerja terpakai baju bini or laki luorang..hahaha

Sory la geng..gua hujung tahun nie memang Bz la bai..Xdapek ar gua nak BW secara tegar lepaih nie..Harap maklum dan Maaf yer


26 Gegar Otak:

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

cis.. lu memanjang bz.. mengalahkan pedana menteri kot... hahaha.. x pa, gua tau lu carik dwet untuk gua... tima kasih la banyak2... gua terharu gila dapat kawan macam lu nih... hahaha~

abe long said...[Balas Gegar Otak]

ceq xpaham...
hahahahahah

aibaks said...[Balas Gegar Otak]

banyak tul la link xchange kau.. penat aku scroll nak cari n3 baru.. haha

zaL_cdpx said...[Balas Gegar Otak]

lol ! pnceritaan nie mcm trlalu laju ! hahahaaa

**mner lu g der !! lama xnmpk !!!

Rahimah Ramlan said...[Balas Gegar Otak]

owh...sejak bertukar dari farid kamil ke fauzi nawawi ni terus jadi bz ye..baikkkk~

a.samad jaafar said...[Balas Gegar Otak]

ceh..citer pasal baju rupenye !!!! Gua ingat akan berlaku pertumpahan tadik...

biskut said...[Balas Gegar Otak]

lu sama badrule pon nak gaduh bai...

aJa said...[Balas Gegar Otak]

lahaiii...ingt ape la td..
bz?/eleh..lu manjang je bz..kakakaka

NICK IRFAN said...[Balas Gegar Otak]

huh! agak pelik jgk...

Raja Fiqri Fauwaz said...[Balas Gegar Otak]

gua ade jugak cerita pasal badrul ni..

entri pasal badrul

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Siti Mashitah Saidin hahah..gua cari duit pasal lu yerk..banyak cantik lu..bek lu jadi tukang masak gua..ari2 gua bg duit kek lu..haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@abe longhaha..lu manjang xpaham jerk

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@aibakshaha..gua kan perisik..mesti la kena simpan bukti2 nama gua yang sebenar

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@zaL_cdpx lu kalo baca dengan laju..mmg laju le jadinya..gua bz la bai..mgkin xdapat nak berblogging lagi sampai tahun depan..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Rahimah Ramlan hahaha..bukan tuh la nok..sehrius bz nie..PM pun xbz cam gua

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@a.samad jaafar kalo tumpah dah lamo gua lap pakai kain bai..hehe

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@biskut badrule tuh kuang ajaq sangat bai..haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@aJa ha..lu sorang jerk memahami gua..paham akan kesibukan gua..kan kan..nnt gua belanja dedak erk

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@NICK IRFAN pelik lagi lu..haha

Nur Azila Ismail said...[Balas Gegar Otak]

http://nurazilaismail.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html


saya suka blog awak la abang ! :)

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...[Balas Gegar Otak]

dengan baju pun buleh bawak gaduh.. hahaha..


pai .. gua tag lu tau.. sila buat tag tersebut ketika sedang sibuk.. hahaha.. baru true..

Nur said...[Balas Gegar Otak]

hahaha...ngok ngek btul..

green yg gorgeous said...[Balas Gegar Otak]

waa..penat oh gua baca pnjang panjang
aleh2 baju lu..adoi

Solihin Zubir said...[Balas Gegar Otak]

cis! aku ingat nama org tadi...

Robot | Sakti said...[Balas Gegar Otak]

lama menyepi der.
busy nampaknya.

hehehe:)

paradoks hati said...[Balas Gegar Otak]

lol. adeii..hehe..
selamat bz en.one2paii :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails