Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Monday, November 15, 2010

Selamat Ari raya AidilAdha




Gua nak bagitahu kat luOrang nie..gua tidak akan beraada di malaysia selama beberapa ari nie..

gua kena balik ke kampung gua..da lama sangat gua x balik..rindu kek sedara mara gua..ngan ahwek2 kek sano ag, dah la ari rabu nie nak menyambut Hari Raya aidilAdha..kena ar gua balik cepat2..sebab2 nya ada di bawah..makan masa nak balik kek cni bai..

Disini gua ingin memaklumkan yang gua akan bercuti lamo dan xdapat la nak BW dalam waktu tersebut..disebabkan line tenet malaysia ngan australia sangat la berbehza..Diharapkan luOrang dapat memafkan gua dalam masa tersebut erk..GUa nak ucapkan Selamat Hari Raya aidilAdha kek lUorang semua dan jangan luhpe jemput datang uhma gua ti erk..Tiket, luOrang leh booking melalui Blog gua..semua gua tanggung..Tiket pergi tanpa balik-balik tau



Luorang tgok2 la gambar2 kampung gua nie erk.. Gua kena lalu jalan darat dulu untuk ke bandar..pehtu gua kena nek kapal untuk ke kampung gua..penat baii


perjalanan ke kampung gua memakan mahsa sebanyak 174 km ahead-(dalam bahasa melayu nya - 174km sahtu kepala)..




Nampak x ??kek sihtu la kampung gua..kena nek bot o0o0, kalo nak pi kampung gua..kayo kan gua??





Nie gambar gua tangkap masa kek kapal..selamat tinggal bandar sydney

Ha..kek sini la kampung gua..tehpi pantai..tiap2 ari de jerk kanggaroo men ngan gua..best kan





Nie gambar bandar ditangkap dari permandangan kampung gua waktuh malam


Erk.,yang nie gua xpasti sapo masukkan gambar nie masa gua upload..nie mesti de orang dengki kek gua
 
Ha amacam..best kan..??gua nie kihro advance ar kan..lum balik kampung ag gua da snap gambar banyak-banyak untuk luOrang semua nikmati..Tengok, betapa baiknya ahti gua terhadap Luorang semua..sanggup gua pi amik sehmato2 untuk luOrang semua..ape suhsa..tehnet kan ado..berbaloi-bahloiii

P/s : Jangan luhpe, Kalo nak booking tihket balik kampung bersamo2 gua..booking awal noh..gua tunggu luOrang sehmua kek kampung gua..ok Jang..gua nak bercuhti nie..

29 Gegar Otak:

aJa said...[Balas Gegar Otak]

hahaha..ape la..ish2..
jgn lupe bwk balik kanggaroo 2..!

slmt ary raye aidiladha utk lu sekeluarge..

9W2URY said...[Balas Gegar Otak]

Apo pun gua pun ucap Slm Hri Raya Aidiladha lah..
Tak sembelih kanggaroo buat korban ke bro...
Gua pun cuti lama jgak, bro... nak gi jauh jgak..

: JannahSuhaimi : said...[Balas Gegar Otak]

eh, kita sekampung ker?? hahaha. .

Azwani said...[Balas Gegar Otak]

jauh bebenor kampungnya ehhhh...

kakitidor said...[Balas Gegar Otak]

selamat hari raya yer pai...
wa minta maap wa slalo pukol tgkorak lu.
lu hati2 naek kangaroo..
jgn drift sangat kangaroo tu.sian dia...

fara murni said...[Balas Gegar Otak]

fuhh!!
jao bebenor kg one2paii..
klo kt sn msti smblih kangru kn??
nti bwk blk sket le..

selamat hari raye aidil adha ye one2paii..
:)

nabilla syima said...[Balas Gegar Otak]

slmt hr raya aidiladha lah ye...kanggaroo tu jgn waat binatang korban udah la yek....tak lalu nak mkn nnt,takut liat wat rendang je...
paii...ala....kasi je alamat tu...ikhlas ni.mana blh org nak kasi tp taknak terima plk,dosa tau..kang akak letupkan blog ni baru tau...kasi laa..

Raja Fiqri Fauwaz said...[Balas Gegar Otak]

awai beno rayenye eh jang.

oh, kampung jauh.. hehe.

Selamat hari raya korban.. :)

sepet mlas guna akaun gugel said...[Balas Gegar Otak]

selamat hari raya korban.

p/s: sila lah korban kan masa anda untuk menolong orang masjid melapah daging.dapat tulang, bagi kat haku. bley wat sup..


hahahaa ..

biskut said...[Balas Gegar Otak]

manyak cantik n penuh adventure lar kampung lu bai..itu pengadil masa Malaysia vs China pon satu kg dgn lu jugak kan..kim salam sama dia..dia pon best woo...

Nur Azila Ismail said...[Balas Gegar Otak]

salam aidiladha yer pakcik . kimsalam kat wife cantik tu . ehhe

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

la... lu bkn balik bangla ka? ka mnyammar ntah?? hahaha...

selamat ari rya aidiladha,tuhpai!~

gua pon nak balik rya... huhuhu

azhar said...[Balas Gegar Otak]

slmat ari raya bai....weii jauh gak kampung lu....korban apa taun nie kanggaru ka?...hahhahah

Robot | Sakti said...[Balas Gegar Otak]

selamat hari raya der.
selamat pulang.
berhati-hati.

:)

tsaicoutic tranmorphersys said...[Balas Gegar Otak]

slmat ary raye der....jgn lupe kanggaru masak lomak cili api..kasi kat waa

misza said...[Balas Gegar Otak]

ingtkn tak balik bai.baru nak ajak join korban sini. nway slmt ari raya.

Solihin Zubir said...[Balas Gegar Otak]

gua nk booking tiket alik kampung gua kt trinidad & tobago stil available lg x? haha..

FF said...[Balas Gegar Otak]

nice entry.hehe

NICK IRFAN said...[Balas Gegar Otak]

ok jgk klu pegi x balik2? bgi kt aku 1 boleh? aku pun dh bosan dok malaysia ni.. hehhehee

s.a.r.a.h. :p said...[Balas Gegar Otak]

wahh jauh no kg dye :P
camat ari raye :)
kanggaru sekor bwk blk taw :P

iLa SaHaR said...[Balas Gegar Otak]

balik jangan tak balik... huhuhu aku tak dapat nak balik raya.. bonda maaf kan anak mu ini

a.samad jaafar said...[Balas Gegar Otak]

huii..nanti gua singgah kat rumah lu ar... berapa ekor kanggaru nak gua sembelih bro ???

NuR 'aQiLaH said...[Balas Gegar Otak]

ohoi ekau nak balek kg mano ha.
den baco kek kek jo byk.
poie la balek kg elok2.
ekekeke :P

Un Phat Lee said...[Balas Gegar Otak]

fuyyoo giler adventurous nak balik kampung lu. XD

...NZC... said...[Balas Gegar Otak]

Jangggg ohhh Jang..... ngko x dapek bw ye... xda la pengomen setia aku ni janggg oiiii... ngko bawak balik cik chemut ngko ker??? hohohoohohoh...
xpa la .... sikit lagi aku terlupa pasal ngko ni janggg...
so.. Salam Aidil Adha ye.. buat cik chemut dn ngko...

Ellen said...[Balas Gegar Otak]

Kunjungan ke "A MUST VISIT BLOG"..Selamat Hari Raya AidilAdha dari Ellen dan Famili

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...[Balas Gegar Otak]

selamat hari raya paii.. jangan lupa bawak balik daging kangeroo barang sekati dua..

aibaks said...[Balas Gegar Otak]

seb baik lu sampai kampung.. klu tak wa tak tahu la bro.. haha

Blog Leader said...[Balas Gegar Otak]

kah kah... montang2 kalah ngan kelantan ekau terus xngaku kampung ekau kek mano yo... hampeh..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails