Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Tuesday, December 21, 2010

Sory geng

hari ni baru gua dapat bukak blog gua..
setelah sekian lamo..
jari-jemari kek kaki nie udoh lamo x menaip..
teraso gatal yang amat..teramat2 sama dengan diri gua yang memang udah lamo menggatal..

Bila gua bukak jerk blog..ha amik ..punya la ramai yang merindui gua,,terharu rasanya buah hati gua
ado lak yang mengaku kekasih gua..

cis..trajis betul kalo bini gua memperasankan diri beliau kedalam blog gua..mau perang besau nnt..haha

gua minta maaf kek lu orang sebab gua dah lamo x update n jenguk2 blog gua..gua akan kembali aktif untuk suatu tempoh yang gua sendiri xpasti..sebabnya gua masih mempunyai banyak urusan di negara sempadan..harap maaf kepada lu orang semua erk.. 

p/s: yang mana telah follow gua harap tinggalkan kat shoutbox dan link erk...sebab gua takut terlepas pandang..dan gua akan follow lu orang balik..sudah semestinya..harap bersabar..hahaha

 

27 Gegar Otak:

Nur Azila Ismail said...[Balas Gegar Otak]

hehe . bro . ingatkan dah lupa dgn blog ni . hehe :D

kakitidor said...[Balas Gegar Otak]

pai...lu bz je manjang ek.
kat sempadan la hape.chait...
pape pon, take k. hang jgn gatai2 na.
da ada bini. lu ada kekasih2 lak. gua hentak lu..
hahahahahahaha........

Belalang Hijau said...[Balas Gegar Otak]

tu la lame betul lu ilang...
igt ke merajuk dgn belalang yg kacak nih...

hahaha

zaL_cdpx said...[Balas Gegar Otak]

oi ! g mne ek ~!! bcuti d golok ke. ~ hehe

- GC - said...[Balas Gegar Otak]

perasan der, macam la ada org nak rindu kat lu. bluwekkkk

nabilla syima said...[Balas Gegar Otak]

aloooo.....
lama tul dia ni hilang...
hadiah dah dpt ?
ada rosak...?

Ezao' Edogawa said...[Balas Gegar Otak]

bagus la tu, ezao pun baru dapat nak balas kunjungan one2pai hari ni, maklumlah baru bebas. nak tahu,baca entri terbaru.. :)

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Nur Azila Ismail tidak pernah gua melupakan lu walau sedetik sekalipun..chewahh..haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@kakitidor haha..ate, yang lu percayo den ado kek sempadan wat ghapo..haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Belalang Hijau haha..idok le gua merajuk..gua banyak kerja xsiap2 ag nie..nnt gua dah bebas..gua kunjung blog lu yer bai

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@zaL_cdpx haha..hadnyai le bro..cuci mato..sebab tensen urat otak nie

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@nabilla syimahehe..dah dapat..cantik adiah tuh..nnt baru nak update.

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Ezao' Edogawa gua tahu pasal lu dah abis spm, cume belum kesempatan nak komen kat blog lu..hehe

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@- GC - eleh..cam la lu x rindu kek gua..tuh rindu la tuh..haha

biskut said...[Balas Gegar Otak]

ko gi buat tangkapan penyeludupan PATI ker...?

takpa,its doesnt matter bai,take ur time okay.

sepet said...[Balas Gegar Otak]

ko jadi kadi ker kat negara seberang tuh??? amalan mulia dowhh.


hahhahaa ..

tsaicoutic tranmorphersys said...[Balas Gegar Otak]

perghhh..lu buat ape di seberang bhai...belikan waa tokek..hahaha

azhar said...[Balas Gegar Otak]

haha..tau tak per...ingatkan lu dah lupa password...lu menaip pakai kaki ko..hehe

nabilla syima said...[Balas Gegar Otak]

risau laa jgk kot rosak....
kalau ok alhamdulillah.....

misza said...[Balas Gegar Otak]

Kat sempadan siam ka. Balik sggh Grik amik buah jentik...heheh..

aJa said...[Balas Gegar Otak]

wahhh22...
dr ary 2 bz nye lu nih.adoii..
xpe2..
lu uros la pape pon..
pastu jgn lpe kt belog ni ha...
besawang da ni..

NuR 'aQiLaH said...[Balas Gegar Otak]

aura lu mmg kuat kan.

-guajelesdoe-

adwafarahin said...[Balas Gegar Otak]

eh bai!
lu sihat ker?

iLa SaHaR said...[Balas Gegar Otak]

patut la dah lama menyepi.... rindu ah

aleen aiden said...[Balas Gegar Otak]

nampaknye wa xleh nak mencelah line,sbb lu dah berbini.wa xsggup berkongsi kaseh.sekian.heheh

crayon said...[Balas Gegar Otak]

hahaha..sama la bro..
gua pun dah lama tak update blog..bersawang jugak la..

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

lu nih memanjang tiru gua... gua bz, lou pon bz... aiyark!~ hahaha....

x pa.. lu wat keja lu, n jaga bini lu dgan selamatnya.... blog nih bila2 pon bole~

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails