Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Tuesday, January 04, 2011

100 blogger ter`sempoi`


CHOI..choii..choii...lamo bebenor gua x online nie bai,..banyak nau hutang2 gua lum langsai nie..
kerja-kerja gua hampior-hampior nak siap..gua hanya mampu nak lunaskan sebahagian dari janji2 gua..ituh pun hanya segelintir yang mampu di siapkan dalam jangka masa pendek nie..

hari tuh gua dapat 1 award nie..dari sorang blogger..SHAM kamikaze namo eh


beliau bagi gua giveaway nie..gua pun x berapa nak tahu sangat apo bondo nie..tp gua dah amik dan makan dah pun..cume gambor jerk yang ado untuk tatapan lu dan lu semua..Memang takziah terharu betul ar gua rasa..sebab dapat award giveaway nie..teringin nak dapat award shout award lak peh nie..haha..buto hati betul la gua nie..sape2 nak tahu lebih lanjut leh la klik link beliau di bawah nie..di ateh nun pun ado gua letak link beliau..link direct ke blog beliau..
careee bai gua cakap lu mamat nie

LINK BLOG BELIAU : SHAM BLOG
LINK ENTRY AWARD : SHAM ENTRY AWARD

23 Gegar Otak:

s1t1 2uL41k4 said...[Balas Gegar Otak]

peh. banggo la tu dapat award.

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

hah..gilo ar kalo x banggo..dah abih banggo dah nie..nak buek apo laei..

crayon said...[Balas Gegar Otak]

bersawang blog lu bro..lama sangat x jenguk.hahah
tp stil dapat award to.hahaha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@crayon tahu xpe bai..gua dapat award tuh dah lamo..baru leh wat mende2 nie..banyak hutang nie bai..kerja pun dah hampir2 siap

aJa said...[Balas Gegar Otak]

wahhh..cayalah..
eh...da tuka lagu ye..haha..
syahdu*

- GC - said...[Balas Gegar Otak]

blogger tersempoi? apa tu? macam tak menarik ja. haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@aJa aah..azam tahun baru nak syahdu2..n jiwang2..haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@- GC - lu memang..buto hati dan perasaan..lu ape tahu..xpe..sat g gua bagi tahu owner die lu kater x menarik..haha

sepet said...[Balas Gegar Otak]

bz betol pakwe lisa nih!

9W2URY said...[Balas Gegar Otak]

Uhhh banggo boto dapek hadiah ni, kalau dapek hadiah rumah lagi banggo... ado sapo2 nak hadiahkan den ghumah ko??

tsaicoutic tranmorphersys said...[Balas Gegar Otak]

perghhh lu dpt award bhai..ni bkin panas line..huh haha..pape pn hepi niu yer bhai...

abadi romeo said...[Balas Gegar Otak]

lisa suriani dah janji nak sehidup semati dengan aku..camne tiba2 dia main kayu 13..curang ni..ada pulak kekasih gelap....

Rara Farah said...[Balas Gegar Otak]

hari ni baru kua update sal kau...lame betul menghilang...

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@sepet haha..lu baru tahu ker?pekerja cemerlang cam gua nie memang bz manjang..huihuihui

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@9W2URY ado..lu boto2 nak adioh ko?gua ado..umh menan..atap rumbia lagi..haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@tsaicoutic tranmorphersys hah..gua pun lupe nk kabo kt lu..apy nu year

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@abadi romeo lu nie baru nak thu ker?dah lame dah kami berkasih2an secara gelap,cume x heboh2 jek..hahh

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Rara Farah nak buek camno..pi cari duit, nk jadi kayo..huhu

Sham said...[Balas Gegar Otak]

sape kata tak menarik tu..?eden cocok mato ekau kang...!

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Sham ha bro sham..tuh budak yang kater die comel tuh..die la orangnya..haha..abih la lu gadis budak comei..hahaa

aibaks said...[Balas Gegar Otak]

aku ingat ko yang bagi award ni.. haha..

aleen aiden said...[Balas Gegar Otak]

pergh,wa jeles.sekian.

zayani Halil said...[Balas Gegar Otak]

berape banyak award lah lu dapat..lu dah buleh buat blog award ni..entah sape2 yg xde keje bg lu award ni kasi pelangkong sikit

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails