Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Tuesday, January 11, 2011

Bergelumang dengan.....


satuh hari gua bergelumang dengan...
semakin hari semakin terik..
hidup kena teruskan..
nawaitu kena betul..
gua cube..
gua terima..
dah ditakdirkan untuk gua menggalas tanggungjawab..
kalo x gua ngan kuarga gua nak makan mende..

lu lu dan lu leh bantu ker?
tanggung gua dan kuarga gua..
sepanjang hayat..
kalo boleh le..
gua xpaksa..
tapi kalo rela...
gua terima jerk..
ape2 pun..
gua kena hadapi jugak..
 
bergelumang dengan kerja
dah dasar tanggungjawab gua..
kena gelumang jugak
nak tarik xleh 
nak buang, jauh sekali
...damn...

ape ...lu orang pikior ape?cissss...

29 Gegar Otak:

adwafarahin said...[Balas Gegar Otak]

majulah kerja utk kuarge ye bai!

buDAK keCIK said...[Balas Gegar Otak]

benda ni wei? siyes ak x phm~!

9W2URY said...[Balas Gegar Otak]

Sementara boleh dikerjakan tu, kerjakan lah...

iwan_dextrous said...[Balas Gegar Otak]

x ad pikir ap pun.


Dextrous cyber life

fariehan ibrahim said...[Balas Gegar Otak]

bergelumang jer takat bley digemulangkn, hehe! XD
ilex der, jgn stress okeee, xcomel dh nti.

aJa said...[Balas Gegar Otak]

lah..ingt ape..
saspen dah td..haha...
pape pon..
gud luck..semoge berjaye dlm keje lu..

Sekamar Rindu said...[Balas Gegar Otak]

salam.....singgah petang follow ur blog..***359

Solihin Zubir said...[Balas Gegar Otak]

xpe2.. gua sanggup bergelumang ngan lu der.. eheheh...

Sham said...[Balas Gegar Otak]

walaupun lu rock...tp lu tetap lelaki yang bertanggungjawab...ahak ahak...

biskut said...[Balas Gegar Otak]

sekali sekala dapat gak rehatkan minda dan tenaga...save tenaga untuk masa akan datang atau masa libur kat umah...kerja itu nikmat kalau ada rehat..hihi

azhar said...[Balas Gegar Otak]

haha...suspen jer...kerja jgn x kerja...hehe

NICK IRFAN said...[Balas Gegar Otak]

sian plak aku baca cte ko? smoga berjaya la bro

sepet said...[Balas Gegar Otak]

kerja tu kan satu ibadah jugak. nak harap lu beribadah di tengah malam hari, mungkin sekali sekala jer kot..


aku syak la.

aleen aiden said...[Balas Gegar Otak]

gaji 2 hulur2 cket kat wa.skali skale nak jugak makan kenny rogers..keh3

- GC - said...[Balas Gegar Otak]

belanja aku makan bila dapat gaji nanti.

misza said...[Balas Gegar Otak]

kerja untuk hidup. bukan hidup untuk kerja.

Cikgu Nurin said...[Balas Gegar Otak]

kalau tak bergelumang...miz syoru.....tul dak....?

echah mashuri said...[Balas Gegar Otak]

wehh...keje la..nanti anak2 nak makan hapeee?

mizzapple said...[Balas Gegar Otak]

keje la lu.
sebelum lu d'keje kan. keke

Afzainizam said...[Balas Gegar Otak]

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih atas kembara ziarah maya”

Selagi kerja belum diselesaikan selagi itu kerja membebani kita... kira buat pelan-pelan habiskan satu persatu kelak habis lah semuanya kan

Iszuan said...[Balas Gegar Otak]

belanja eh nanti? hehe! :)

paradoks hati said...[Balas Gegar Otak]

good luck :)

Un Phat Lee said...[Balas Gegar Otak]

gua pikir lu sakit perut nak buang air.betul tak?

http://aniesandyou.blogspot.com said...[Balas Gegar Otak]

adakah sama bergelumang cam kobau kt sawah?

a.samad jaafar said...[Balas Gegar Otak]

idea gue tak kuar.. biarlah layan lagu yg best ni je..

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

la... ingat kan lu bergelumang ngan dosa... hahahhaha....

apa la lu nih... suspen sungguh~
:P

apezs shah said...[Balas Gegar Otak]

hehehe tak pikir pae pon hehe..


follow here~

echah mashuri said...[Balas Gegar Otak]

bile nk update?T__T

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

rindu la kat lu

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails