Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Wednesday, January 05, 2011

Dah sampai dah pun



Lu orang semua ada ingat x gua penah citer gua dapat adiah dari seorang blogger tuh..ala blogger PELANGI le bai
kan de posting gua berkenaan hadiah dari pelangi ENTRY (Posting entry gua) 
sebenarnya dah lama dah sampai adiah tuh kat uhma gua..kat london nun..penat pak posmen pi lari sana,lari sini, semata2 nak anto adiah pada gua..luorang leh tgok gmbar di bawah nie..(hadiah dari blogger Pelangi)
 apo ko bondo menatang nie erk..?









ha kalo lu orang nak tahu, nie le teko pewangi..sekali minum,sepuloh hari lu x bangun2..gua hampir nak mencube rasa apekah perisa minuman tersebut,lantas bini gua tampor pp gua menyedarkan gua..hampir2 nak pitam bila gua tgok adiah nie..teruja lak rasa..
raso-raso gua la,benda nie mesti mahal,imported bagai..x kat UK mesti kat US..menatang nie ado kek sano jerk..kan kan..hahaha..
terima kasih yang x terhingga kat PELANGI(kak syima),sebab bersusah payah memberikan gua hadiah yang xternilai harganya dengan harga di Malaysia nie..tahniah sebab membuatkan gua berbangga sekali lagi..haha

p/s : Yang penting Luorang x ader mende nie haha..


66 Gegar Otak:

adwafarahin said...[Balas Gegar Otak]

ye ye wa ngaku wa xde bnd nie

pe bnd tu ha?
perhiasan ke ape?

2ury said...[Balas Gegar Otak]

Ni barang buat ngagkung bleh ka, bro??

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@adwafarahin bagus..mengaku dengan juhjur,benda itu sebenarnya cam pewangi bai..letak ayor,lilin atehnya,kemudian bakar,asap jadi wangi..sesuai untuk orang yang dah menikah dan haneymoon-sekian

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@2ury ohh tidak sama sekali..tidak dibenarkan unsur2 ilmu hitam disituh..haha

Rara Farah said...[Balas Gegar Otak]

keh3..mule2 ingtkn set minum teh tu..tp terperasan pulak lilin ngn sebotol pewangi....kalau bagi kt aku mendalah nie..silap2 haribulan aku teguk macam air...hahaha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Rara Farah haaha..samo la..nasib la gua belajar tinggi dan kek luar negara,baru tahu menatang nie..kalo x gua pun dah teguk..mmg wangi..mulut gua pun leh wangi kalo teguk

adwafarahin said...[Balas Gegar Otak]

ooo yeah???

ok baekkk x sesuai tok waa la kan

jgn smpai lu pening lalat suda
haha!

fara murni said...[Balas Gegar Otak]

hoho..
ape bende tu?
cm plik je??
leh smpn kt muzium x?
haha..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@fara murni haha..kan gua dah kater,xder kat malaysia,ado kat UK jerk,..haha,tuh cam pewangi le

Sham said...[Balas Gegar Otak]

woi dengkinya gua...!

buDAK keCIK said...[Balas Gegar Otak]

ohho. sgt unik~!

aJa said...[Balas Gegar Otak]

yes...kte geng..
boleh share kan hadiah 2??
ok..nnty gua kasi alamat..
lu pos kan eh..
yes3!

echah mashuri said...[Balas Gegar Otak]

wehhh...ak rsse mcm xcukup je kalau minum dlm gelas tuh.kena minum banyak2 kali..ahahaha

http://aniesandyou.blogspot.com said...[Balas Gegar Otak]

yg penting dia bg tu ikhlas...

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Sham
sama la ngan gua..dengki betul gua bila gua dapat ahdiah..haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@buDAK keCIK o0hh..terima kasih pada lu kerana memahami akan keunikan tersebut

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@aJa
erk..lu pun nak gak ker?perlu ker?haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@echah mashuri baik..beghape botol lu nak..gua poskan..minum ikut sesedap rasa pehnie ok

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@http://aniesandyou.blogspot.com betul tuh..gua yakin beliau mmg ikhlas beri kat gua..haha

mr.curly said...[Balas Gegar Otak]

eh bro, wa rase cam penah tgk bende alah ni kt blog sape ek....laa, kt blog lu la ropenye..sowiii..hikhik

- GC - said...[Balas Gegar Otak]

menatang tu boleh guna wat letak kemian tu baiiiiii

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@mr.curly cis..curly..lu dah lupe ngan uncle depp lu nie ker?haha,sampai atih lu

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@- GC - aah..bolei sesangat,letak lubang ihdung lu kasi berasap pun bolei..meh lu cube meh

sepet said...[Balas Gegar Otak]

aku ader yang kaler puteh2 tu jer. yang teko cekelat tu aku xd.

crayon said...[Balas Gegar Otak]

Giler r bro...Lu dapat hadiah ni????
Sekali tgk macam artifak zaman Laksamana Cheng Ho da. Kalau jual mau juta2 ni..
Jeles aku bai....hehe

biskut said...[Balas Gegar Otak]

owh...benda nih kan banyak jual kat supermarket.haha.

tapi lau benda nih satu jer kat sini,kena simpan elok2 bro..kang ada kutu curik lak.

nabilla syima said...[Balas Gegar Otak]

tu diaaaa...
bederet komen dahh...
komen yg berunsur jeles@lebih tepat lg sbb korang tak dpt hadiah ni kan kan kan...
plk tu free.....
hanya org2 seni je tau menatang benda ni ape...
yg pasti bkn utk jampi serapah yooo....
sgt ssuai la utk org yg dah kawin mcm one2pai ni haaa...
ber aromaterapi ngan bini dia...wangi je,plk tu ni musim ujan....huaaa...
pewangi tu buh beberapa titis je tau,pastu tambah air biasa...bkn air sirap ye....
lilin tu bakar laa...
P/S:...lagu baru plk ye....

Robot | Sakti said...[Balas Gegar Otak]

hulamak..
cara gak hadiah dia.

leh la bagi tetamu minum-minum.
hehehe

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@sepet ahbis..xgheti2 pi beli..lu nie mesti nak pau gua la nie kan..ahhh xder..xder

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@crayon mmg gila bai..gua nk gadai kek muhzium pehni..leh dapek berjuhto2..untuk simpanan tehtap di hari tua kelak bai

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@biskut mmg bai..suhsah nak cari kek malaysia bai..gua kena pastikan uhma gua xdiceroboh pehni..mesti berduhyun2 orang datang nak rembat menatang nie

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@nabilla syima betul tuh..mmg sesuai untuk orang yang dah kawin sahaja..gua ulangi,dah kawin sahaja..yang belum kawin jangan nak bermimpi pakai mende nie..haha..tepat dan ringkas dari puan syima,syahbas..haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Robot | Sakti bolei sesangat..pehni jemput ke rumah gua,gua hidangkan mende tuh kat lu erk

Zaiya said...[Balas Gegar Otak]

bini ngko tampar pp ngko, kuat x??
kalau x kuat, tangan aku bleh tolong..
hehehe
jahat bebenor la..

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

xcukup kuat kalo lu tampor bai..lu bagi kaki jerk la kat gua..tuh pun gua xpasti lu leh beri seperti itu atau tidak

Zaiya said...[Balas Gegar Otak]

hahahaha...
kecik tapak tangan, belanga aku tadahkan...
x leh.. kalo guna kaki bukan tampar dh namanya..
tu terajang dah tuh..

azhar said...[Balas Gegar Otak]

apakah?...serius x penah tengok....huhu

a.samad jaafar said...[Balas Gegar Otak]

kene tulis balik komen kat sini.. tadi dah tulis..ilang pulak dah.. gua cuma nak kata, gua jeles.. serius bro.. cantik betul tu..

Cahaya Kehidupan said...[Balas Gegar Otak]

cahaya ada satu kat uma,tapi teko tu tak ada lah..hehe =P

aibaks said...[Balas Gegar Otak]

bro.. klu gosok teko tu leh kuar jin tak? haha

black cat said...[Balas Gegar Otak]

ceh...igtkn pekebenda la adiahnyer kr UK...
skali benda smer sbijik kt umah ak...
keh...keh..keh...jgn marah...

Nadzirah said...[Balas Gegar Otak]

nampak macam syok je.. teehee :)

BUNGA said...[Balas Gegar Otak]

jeleslah.. cantik tu.. kalau tak nak, bg saya boleh? hehehee

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@azhar memang ar xpenah tgok..barang imported..haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@a.samad jaafar o00hh terima kasih..mmg gua pueh ati wat orang jeles..haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Cahaya Kehidupan jadi lu mengharap gua beri teko tuh pada lu..?o0o0hh tidak sama sekali..haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@aibaks bolei..lu nak suar kaler ape?suar jin kan lu minta?haha

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@black cat ahhh..gua tahu lu jeles

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@Nadzirah terima kasih kerana membuatkan gua syok sendirian

one2paii said...[Balas Gegar Otak]

@BUNGA harap maaf..mende nie bernilai..kalo nak sangat2 sila beli kat gua..haha

aibaks said...[Balas Gegar Otak]

haha.. aku nak lain la bro.. kasi kuar dulu baru leh citer..haha

::Budak Degil:: said...[Balas Gegar Otak]

sape kate tade?..aku ade pulak kt umah..ahaha

misza said...[Balas Gegar Otak]

no commercial value erk....

NICK IRFAN said...[Balas Gegar Otak]

kat malaysia ade x?

Siti Mashitah Saidin said...[Balas Gegar Otak]

bila nk bg sy adiah ar?

aibaks said...[Balas Gegar Otak]

aduh.. payah tul la camni.. bile la jun tu nak kuar...

Cikgu Nurin said...[Balas Gegar Otak]

woihh..lamenyer ilang.....

aleen aiden said...[Balas Gegar Otak]

teko die 2 klakar la..hu3

Phat Lee said...[Balas Gegar Otak]

wah...dapat hantaran.wooohooo....

Solihin Zubir said...[Balas Gegar Otak]

kt umah aku pon ada gak pewangi lilin ni..
ayah aku beli kat mekah..

tapi bkn bentuk teko la.. hehe....

Mama Kembar 3 said...[Balas Gegar Otak]

wah dpt teko sakti! kalo gosok gosok kluar putri bunian tuh... sbb wangi hehehe

NICK IRFAN said...[Balas Gegar Otak]

bro tunjuk la demo sikit cara menggunakan barang tu

: JannahSuhaimi : said...[Balas Gegar Otak]

comey je an..hehe

khairunnisa ♥ said...[Balas Gegar Otak]

confirm ye tak bangun bangun? ^__^ haha

tsaicoutic tranmorphersys said...[Balas Gegar Otak]

perghhhh...adiah lu tu bikin panas bhai...meh post kat umah waa dubai sane....

misSbLurRy said...[Balas Gegar Otak]

aku ade kat umah.....
tempat letak lilin tue da pecah aku entam....
and malas bli lilin
maka berabuk kat umah
ahhaahh

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails