Tinggalkan kaki korang disini

Tentang Gua dan semut gua

My photo
Celah gigi semut gua, Dalam Perut ikan Paus, Malaysia
Gua de bela satu buah semut, Namo die tipah atau nama saintifiziknya mentibang laut, Gua sayang Berliau, Gua xheran apo Luorg nak kate tentang gua dan semut gua, Yang penting kami hidup bahagia (macam dalam Titanic)

Penjaga Cik Mutt gua

Tuesday, January 11, 2011

Bergelumang dengan.....


satuh hari gua bergelumang dengan...
semakin hari semakin terik..
hidup kena teruskan..
nawaitu kena betul..
gua cube..
gua terima..
dah ditakdirkan untuk gua menggalas tanggungjawab..
kalo x gua ngan kuarga gua nak makan mende..

lu lu dan lu leh bantu ker?
tanggung gua dan kuarga gua..
sepanjang hayat..
kalo boleh le..
gua xpaksa..
tapi kalo rela...
gua terima jerk..
ape2 pun..
gua kena hadapi jugak..
 
bergelumang dengan kerja
dah dasar tanggungjawab gua..
kena gelumang jugak
nak tarik xleh 
nak buang, jauh sekali
...damn...

ape ...lu orang pikior ape?cissss...

Wednesday, January 05, 2011

Dah sampai dah pun



Lu orang semua ada ingat x gua penah citer gua dapat adiah dari seorang blogger tuh..ala blogger PELANGI le bai
kan de posting gua berkenaan hadiah dari pelangi ENTRY (Posting entry gua) 
sebenarnya dah lama dah sampai adiah tuh kat uhma gua..kat london nun..penat pak posmen pi lari sana,lari sini, semata2 nak anto adiah pada gua..luorang leh tgok gmbar di bawah nie..(hadiah dari blogger Pelangi)
 apo ko bondo menatang nie erk..?









ha kalo lu orang nak tahu, nie le teko pewangi..sekali minum,sepuloh hari lu x bangun2..gua hampir nak mencube rasa apekah perisa minuman tersebut,lantas bini gua tampor pp gua menyedarkan gua..hampir2 nak pitam bila gua tgok adiah nie..teruja lak rasa..
raso-raso gua la,benda nie mesti mahal,imported bagai..x kat UK mesti kat US..menatang nie ado kek sano jerk..kan kan..hahaha..
terima kasih yang x terhingga kat PELANGI(kak syima),sebab bersusah payah memberikan gua hadiah yang xternilai harganya dengan harga di Malaysia nie..tahniah sebab membuatkan gua berbangga sekali lagi..haha

p/s : Yang penting Luorang x ader mende nie haha..


Tuesday, January 04, 2011

100 blogger ter`sempoi`


CHOI..choii..choii...lamo bebenor gua x online nie bai,..banyak nau hutang2 gua lum langsai nie..
kerja-kerja gua hampior-hampior nak siap..gua hanya mampu nak lunaskan sebahagian dari janji2 gua..ituh pun hanya segelintir yang mampu di siapkan dalam jangka masa pendek nie..

hari tuh gua dapat 1 award nie..dari sorang blogger..SHAM kamikaze namo eh


beliau bagi gua giveaway nie..gua pun x berapa nak tahu sangat apo bondo nie..tp gua dah amik dan makan dah pun..cume gambor jerk yang ado untuk tatapan lu dan lu semua..Memang takziah terharu betul ar gua rasa..sebab dapat award giveaway nie..teringin nak dapat award shout award lak peh nie..haha..buto hati betul la gua nie..sape2 nak tahu lebih lanjut leh la klik link beliau di bawah nie..di ateh nun pun ado gua letak link beliau..link direct ke blog beliau..
careee bai gua cakap lu mamat nie

LINK BLOG BELIAU : SHAM BLOG
LINK ENTRY AWARD : SHAM ENTRY AWARD
Related Posts with Thumbnails